МОДЕЛЮВАННЯ РОБОТИ ТРУБОБЕТОННИХ ЕЛЕМЕНТІВ ПРИ КОРОТКОЧАСНОМУ ТА ТРИВАЛОМУ НАВАНТАЖЕННІ

Автор(и)

  • Glib Vatulia Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Alexey Lobiak Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Vitaliy Chernogil ТОВ «Національні ресурси», Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.170.2017.111273

Ключові слова:

трубобетон, ефект обойми, повзучість, фізична нелінійність, метод скінченних елементів

Анотація

Розглянуто підхід розрахунку трубобетонних елементів з урахуванням фізичної нелінійності матеріалів, геометричної нелінійності обойми та ефекту збільшення міцності ядра. Методика використовує кроково-ітераційний алгоритм за участю аналітичних залежностей і скінченно-елементного моделювання. Облік повзучості бетону побудований
на використанні узагальненої кінетичної кривої деформування. Адекватність методики забезпечується порівнянням експериментальних і теоретичних даних. Запропонована методика дала змогу дослідити напружено-деформований та граничний стан трубобетонних елементів, а також оцінити їх ефективність з урахуванням фактора часу

Посилання

Mechanical Properties of High Strength Concrete Filled Steel Tubular Columns [Текст] / Ke Feng Tan, Lai Bao Liu // Advanced Materials Research Vols. 472-475 (2012) – Р. 1119-1125.

Стороженко, Л. И. Сравнение методик расчета трубобетонных конструкций [Текст] / Л. И. Стороженко, A. B. Семко // Коммунальное хозяйство городов: науч.-техн. сб. – К.: Техника, 2005. – Вып. 63. – С. 59-70.

Eurocode 4: EN 1994-1-1: 2004 Design of composite steel and concrete structures. Part 1.1. Brussels, 2004. – 127 р.

Городецкий, А. С. Компьютерные модели конструкций [Текст] / А. С. Городецкий, И. Д. Евзеров. – К.: Факт, 2007. – 394 с.

Карпенко, Н. И. Общие модели механики железобетона [Текст] / Н. И. Карпенко. – М.: Стройиздат, 1996. – 416 с.

Ватуля, Г. Л. Определение деформаций бетона с помощью глубинных датчиков [Текст] / Г. Л. Ватуля, Е. И. Галагуря, Д. Г. Петренко // Вестник ПНИПУ: Транспорт. Транспортные сооружения. Экология. – Пермь, 2014. – № 2. – С. 48-56.

Лобяк, О. В. Моделирование работы сталебетонных пустотных плит перекрытий с учетом нелинейных свойств конструкций и материалов [Текст] / О. В. Лобяк, Д. В. Головко // Зб. наук. статей. Сер. Сталезалізобетонні конструкції: дослідження, проектування, будівництво, експлуатація. – Полтава: ПолтНТУ, 2014. – Вип. 11. – С. 156-162.

Лобяк, А. В. Моделирование ползучести бетона при оценке напряженно-деформированного состояния сталебетонных плит перекрытия [Текст] / А. В. Лобяк., А. А. Плугин, Д. В. Головко // Вісник Одеської державної академії будівництва та архітектури. – Одеса: ОДАБА, 2016. – Вип. 63. – С. 79-83.

Eurocode 2: Design of Concrete Structures. EN 1992 – 1.1: General Rules and Rules for buildings. – Brussels: CEN, 2004. – 226 p.

Основы теории твердения, прочности, разрушения и долговечности портландцемента, бетона и конструкций из них [Текст]: монография в 3-х т. Т. 3. Теория прочности, разрушения и долговечности бетона, железобетона и конструкций из них / [А. Н. Плугин, А. А. Плугин, Л. В. Трикоз и др.]; под ред. д-ра хим. наук, проф. А. Н. Плугина. – К.: Наук. думка, 2012. – 286 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-03

Номер

Розділ

Статті