ЧИСЛОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ДИНАМІЧНИХ ПОПЕРЕЧНИХ СИЛ У КРИВИХ, У ЗОНАХ НЕРІВНОСТЕЙ ЛАНОК КОЛІЇ

Автор(и)

  • Aleksandr Darenskiy д-р техн. наук, професор, завідувач кафедри колії та колійного господарства Українського державного університету залізничного транспорту, Україна
  • Yuzef Tuley заступник начальника філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця», Україна
  • Aleksandr Ovchynnikov канд. техн. наук, доцент кафедри колії та колійного господарства Українського державного університету залізничного транспорту, Україна
  • Yaroslav Leibuk аспірант кафедри колії та колійного господарства Українського державного університету залізничного транспорту, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.179.2018.147716

Ключові слова:

залізнична колія, криві, бічний знос рейки, числові дослідження

Анотація

Метою роботи є виявлення числовими методами причин інтенсивного бічного зносу рейок та інших відмов колії в кривих малого радіуса. Дослідження проведені для найбільш масового типу рухомого складу – чотиривісних вантажних вагонів на візках ЦНДІ-Х3, перевезення яких складають 75-90 % вантажонапруженості ділянок колії. Таким чином, вплив саме таких вагонів і є основними причинами зазначених розладів. Для вирішення поставленого завдання в роботі було проведено дослідження впливу на динамічні процеси взаємодії колії та рухомого складу показників плану колії.

Посилання

Даренський, О. М. Теоретичні та експериментальні дослідження роботи залізничних колій промислового транспорту [Текст] : монографія / О. М. Даренський. – Харків: УкрДАЗТ, 2011. – 204 с.

Даніленко, Е. І. Правила розрахунків залізничної колії на міцність і стійкість [Текст] / Е. І. Даніленко, В. В. Рибкін. – К. : Транспорт України, 2006. – 168 с.

Вериго, М. Ф. Взаимодействие пути и подвижного состава в кривых малого радиуса и борьба с боковым износом рельсов и гребней колес [Текст] / М. Ф. Вериго. – М. : ПТКБ ЦП МПС, 1997. – 207 с.

Ершов, О. П. Динамическая оценка отступлений в содержании железнодорожного пути и дальнейшее ее совершенствование [Текст] / О. П. Ершов, Н. Ф. Митин. – М. : Транспорт, 1989. – 46 с.

Вериго, М. Ф. Взаимодействие пути и подвижного состава [Текст] / М. Ф. Вериго, А. Я. Коган. – М. : Транспорт, 1986 – 599 с.

Першин, С. П. Вертикальные жесткости пути и его надежность [Текст] / С. П. Першин // Пути и путевое хозяйство. – 1996. – № 6. – С. 8-10.

Клименко, А. В. Расчет пути с учетом неровноупругости подрельсовго основания [Текст] / А. В. Клименко // Путь и путевое хозяйство. – 2005. – № 6. – С. 34-35.

Капущенко, Н. И. Износ и сроки службы рельсов и колес подвижного состава [Текст] / Н. И. Капущенко, И. А Котова // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту. – Дніпропетровськ : ДНУЗТ, 2003. – Вип. 2. – С. 41-46.

Herian, J. Modelling of structure and properties of pearlitic steel and abrasive wear of the turnout frog in the cyclic loading conditions [Теxt] / J. Herian, K. Aniołek // J. of Achievements in Materials and Manufacturing Engineering. – 2011. – Vol. 49. – Iss. 1. – P. 71–81.

Baluch, H. Diagnostyka nawierzchni kolejowej [Теxt] / H. Baluch. – Warszawa : Wydawnictwa komunikacji i lacznosgi, 1978. – 415 p.

Lichtberger, B. Track Compendium. Formation, Permanent Way, Maintenance, Economic [Теxt] / B. Lichtberger. – Hamburg : Eurailpress, 2005. – 634 p.

Effects of profile wear on wheel–rail contact conditions and dynamic interaction of vehicle and turnout [Теxt] / J. Xu, P. Wang, L. Wang, R. Chen [Теxt] // Advances in Mechanical Engineering. – 2016. – Vol. 8, № 1. – P. 1–14. doi: 10.1177/168781401- 5623696.

Ahlf, R. Matching M/W practice to require use of track [Теxt] / R. Ahlf // J. RT & S (Railway Track & Structures). – New York, 2016. – Vol. 10. – P. 2–3.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-20

Номер

Розділ

Статті