ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ САМОНАПРУЖЕНОГО БЕТОНУ ЯК ЯДРА ДЛЯ СТАЛЕБЕТОННИХ КОЛОН КВАДРАТНОГО ПОПЕРЕЧНОГО ПЕРЕРІЗУ

Автор(и)

  • Evgeniy Galagurya Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Maksym Kovalov Українського державного університету залізничного транспорту, Ukraine
  • Larysa Kravtsiv Українського державного університету залізничного транспорту, Ukraine
  • Dmytro Petrenko Українського державного університету залізничного транспорту, Ukraine
  • Ihor Bychenok Ukrainian State University of Railway Transport, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.184.2019.175885

Ключові слова:

самонапружений бетон, сталебетон, колона, несуча здатність

Анотація

У статті розглядається ефективність використання самонапруженого бетону як ядра для сталебетонних колон квадратного поперечного перерізу. Для цього на першому етапі було проведено розрахунок сталебетонної колони розмірами 100×100×3 мм, довжиною 500 мм з використанням як ядра перерізу бетону марки С16/20. На наступному етапі дослідження, виходячи з умов однакової несучої здатності колон, був підібраний поперечний переріз з використанням самонапруженого бетону. Також було проведено порівняння характеристик сталебетонних колон з використанням як ядра перерізу звичайного і самонапруженого бетону. Встановлено, що при однаковій несучій здатності вартість колони із самонапруженим бетоном менша від вартості колони зі звичайним бетоном на 20.6 %, вага колони зменшилась на 8.67 %, площа поперечного перерізу зменшилась на 36 %.

Біографії авторів

Evgeniy Galagurya, Український державний університет залізничного транспорту

канд. техн. наук, доцент кафедри будівельної механіки та гідравліки 

Maksym Kovalov, Українського державного університету залізничного транспорту

канд. техн. наук, доцент кафедри будівельної механіки та гідравліки

Larysa Kravtsiv, Українського державного університету залізничного транспорту

канд. техн. наук, доцент кафедри будівельної механіки та гідравліки 

Dmytro Petrenko, Українського державного університету залізничного транспорту

канд. техн. наук, асистент кафедри будівельної механіки та гідравліки 

Ihor Bychenok, Ukrainian State University of Railway Transport

Postgraduate Student, Department of Structural Mechanics and Hydraulics

Посилання

Min Yu, Xiaoxiong Zha, Jianqiao Ye. A unified formulation for circle and polygon concrete filled steel tube columns under axial compression. Engineering Structures. 2013. № 49. P. 1–10.

Кришан А. Л. Прочность трубобетонных колонн с предварительно обжатым ядром: дис. … д-ра техн. наук : 05.23.01. Магнитогорск. 2011. 335 с.

Посібник до СНиП 2.03.01-84. Посібник з проектування самонапружених залізобетонних конструкцій (до СНиП 2.03.01-84). [Чинний від 1985-05-08]. Москва, 1986. 49 с. (Інформація та документація).

Шахворостов А. И. Исследование напряжённо-деформированного состояния трубобетона на напрягающем цементе: дисс… канд. техн. наук: 05.23.01. Москва. 2000. 159 с.

Мельничук А. С. Прочность коротких трубобетонных колонн квадратного поперечного сечения: дисс. … канд. техн. наук : 05.23.01. Магнитогорск. 2014. 191 с.

ГОСТ 8639-82 Труби сталеві квадратні. Сортамент. [Чинний від 1983-01-01]. Москва, 1982. 7 с. (Інформація та документація).

Рекомендации по применению бетонов на напрягающем цементе в монолитном и сборно-монолитном строительстве / НИИЖБ Москва. 1987. 17 с.

Савеня Д. Н., Соловьев Д. А., Плосконосов В. Н. Особенности прочностных и деформационных характеристик напрягающего цемента, модифицированного добавкой нитрата кальция. Вестник Полоцкого государственного университета. 2009. № 6. C. 53–56.

ДСТУ Б В.2.7-215:2009 Будівельні матеріали. Бетони. Правила підбору складу. [Чинний від 2010-09-01]. Київ. 2010. 18 с. (Інформація та документація).

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-23

Номер

Розділ

Статті