АНАЛІЗ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ РЕЙОК НА ЛІНІЯХ ХАРКІВСЬКОГО МЕТРОПОЛІТЕНУ

Автор(и)

  • Volodymyr Hennadiiovych Vitolberh Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Dmytro Oleksandrovych Potapov Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Alina Serhiivna Malishevska Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Nadiia Oleksandrivna Muryhina Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.184.2019.176427

Ключові слова:

метрополітен, колія, дефекти рейок, вихід рейок, статистична база, план колії

Анотація

Статтю присвячено формуванню статистичної бази з метою дослідження факторів, які негативно впливають на технічний стан рейкових ліній. Це необхідно для підвищення безпеки руху і пошуку напрямків зменшення витрат на утримання ліній метрополітену. Формування статистичної бази виконувалося за даними експлуатації трьох головних колій Харківського метрополітену, розгорнута довжина яких складає 74,6 км. Головним показником для визначення терміну служби рейок прийнято було значення пропущеного тоннажу.

Біографії авторів

Volodymyr Hennadiiovych Vitolberh, Український державний університет залізничного транспорту

канд. техн. наук, доцент кафедри колії та колійного господарства 

Dmytro Oleksandrovych Potapov, Український державний університет залізничного транспорту

канд. техн. наук, доцент кафедри колії та колійного господарства 

Alina Serhiivna Malishevska, Український державний університет залізничного транспорту

канд. техн. наук, асистент кафедри колії та колійного господарства 

Nadiia Oleksandrivna Muryhina, Український державний університет залізничного транспорту

асистент кафедри колії та колійного господарства 

Посилання

Darenskiy A., Potapov D., Tuley Y., Bugaets N., Malishevskaya A. Revisiting the reasons for contact fatigue defects in rails. MATEC Web of Conferences. 2017. Vol. 116. 03001.

Йосифович Р. М. Наукове обґрунтування і практичне вирішення проблеми підвищення експлуатаційного ресурсу рейок Київського метрополітену в 2013–2016 рр.: автореф. дис… канд. техн. наук. Київ : ДЕТУТ, 2016. 26 с.

Даніленко Е. І., Йосифович Р. М., Олійник О. А., Сорока О. О. Дослідження впливу динамічних колісних навантажень, вантажонапруженості і швидкостей руху поїздів на міцність, стійкість і строки служби рейок, скріплень та інших елементів ВБК. Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. Транспортні системи і технології. Київ, 2013. № 22. С 10–20.

Taraf M. et al. Numerical analysis for predicting the rolling contact fatigue crack initiation in a railway wheel steel. Tribology International. 2010. № 3(43). С. 585–593.

Инструкция по текущему содержанию пути и контактного рельса метрополитенов. Москва, 1995. 160 с.

Правила технічної експлуатації Харківського та Дніпропетровського метрополітенів. Харків, 2005. 222 c.

Технічні вказівки на експлуатацію рейок та елементів стрілочних переводів КП «Харківський метрополітен». Харків, 2012. 7 с.

Класифікація і каталог дефектів і пошкоджень елементів стрілочних переводів та рейок залізниць України. Київ: ТОВ «Інпрес», 2013. 194 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-23

Номер

Розділ

Статті