ВИЗНАЧЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ ЗАПАСІВ РЕСУРСІВ У ЛОКОМОТИВНОМУ ДЕПО

Автор(и)

  • Oleksandr Krasheninin Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Dmytro Sulezhko Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Egor Kuzmin Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.186.2019.186434

Ключові слова:

запас, розмір замовлення, час виконання замовлення

Анотація

Поступовий перехід економіки на ринкові відносини передбачає впровадження логістичних принципів в усі гілки господарства. Необґрунтовані розміри запасів на підприємстві можуть спричиняти невиправдані витрати на його утримання або втрату якості. У статті аналізується зв'язок між розміром замовлення для поповнення запасів локомотивного депо і часом наступного замовлення з метою визначення його оптимального обсягу і часу виконання замовлення.

Біографії авторів

Oleksandr Krasheninin, Український державний університет залізничного транспорту

д-р техн. наук, професор кафедри експлуатації та ремонту рухомого складу

Dmytro Sulezhko, Український державний університет залізничного транспорту

аспірант кафедри експлуатації та ремонту рухомого складу

Egor Kuzmin, Український державний університет залізничного транспорту

магістрант, група 1-6-Лм

Посилання

Гаджинский А. М. Основы логистики. Москва: ИВЦ «Маркетинг», 1995. 214 с.

Бирман И. Я., Пугачев В. Ф., Волконский В. А. Оптимальный план отрасли. Москва: Экономика, 1970. 431 с.

Forster M. Review of The Use of GIS in the Marketing and Planning of Logistics Services. Logistics Research Paper. 2000. 128 p.

Speranza M. Trends in transportation and logistics. European Journal of Operational Research. 2018. 836 p.

Lomotko D., Alyoshinsky E., Zambrybor G. Methodological Aspect of the Logistics Technologies Formation in Reforming Processes on the Railways. Transportation Research Procedia. 2016. 131 р.

Паламарчук М. В., Крашенінін О. С., Кривошея Ю. В. Моделювання парку ТРС на перехідний період поступової його зміни. Зб. наук. праць ДонІЗТ. Донецьк: ДонІЗТ, 2009. С. 61-67.

Сытник В. Ф., Карагодова Е. А. Математические модели в планировании и управлении предприятием. Киев: Вища шк. Головное изд-во, 1985. 214 с.

Петраков Н. Я. Экономико-математические исследования затрат и результатов. Москва: Наука, 1976. 270 с.

Крашенінін О. С., Фалендиш А. П., Шапатіна О. О., Одегов М. М. Концепція розвитку і реструктуризації локомотивного депо. Зб. наук. праць ДонІЗТ. Донецьк: ДонІЗТ, 2011. С. 133-136.

Крашенінін О. С., Гринів Ю. В., Максимов М. В. Методика оцінки терміну виробництва нового ТРС для заміни експлуатованого ТРС, ресурс якого наблизився до граничного. Зб. наук. праць Укр. держ. акад. залізнич. трансп. Харків: УкрДАЗТ, 2012. С. 247-250.

Овчаров Л. А. Прикладные задачи теории массового обслуживания. Москва: Машиностроение, 1969. 324 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-03

Номер

Розділ

Статті