КОМПОНУВАЛЬНІ СХЕМИ ПЕРСПЕКТИВНИХ ПАСАЖИРСЬКИХ КУПЕЙНИХ СПАЛЬНИХ ВАГОНІВ КЛАСУ 1-СВ
DOI:
https://doi.org/10.18664/1994-7852.188.2019.206190Ключові слова:
пасажирський спальний вагон, компонувальна схема, рівень комфортабельності, технічний рівеньАнотація
Запропоновано напрями підвищення рівнів комфортабельності пасажирських купейних спальних вагонів за рахунок збільшення ширини вагонів і застосування нових компонувальних схем на основі розміщення пасажирських одномісних купе вздовж боковин вагонів. Розроблено компонувальні схеми перспективних пасажирських купейних спальних вагонів різного рівня комфортабельності вмістимістю 20, 14 і 10 осіб, одномісні купе яких обладнані сидінням і відповідно або умивальником, або вакуумним туалетом, або вакуумним туалетом і душовою кабіною. Наведено аналіз існуючих і пропонованих пасажирських спальних вагонів. Проведено оцінювання рівнів комфортабельності пропонованих варіантів перспективних вагонів.Посилання
«Укрзалізниця» на межі розвалу: 92 % пасажирських вагонів скоро підуть на звалище. URL: https://znaj.ua/society/218197-ukrzaliznicya-na-mezhi-rozvalu-92-pasazhirskih-vagoniv-skoro-pidut-na-zvalishche (дата звернення: 23.12.2019).
Zhang Y., Wang J., Cai W. Passengers’ Demand Characteristics Experimental Analysis of EMU Trains with Sleeping Cars in Northwest China. Sustainability, 2019. Р. 1-17. URL: https://doi:10.3390/su11195338 (last access: 15.01.2020).
Wencheng H., Bin S. A methodology for calculating the passenger comfort benefits of railway travel. Journal of Modern Transportation, 2018. Р. 107-118. URL: https://doi:10.1007/ s40534-018-0157-y (last access: 15.01.2020).
Steer Davies Gleave supported by TRASPOL - Politecnico di Milano, 2017. Research for TRAN Committee – Passenger night trains in Europe: the end of the line? European Parliament, Policy Department for Structural and Cohesion Policies, Brussels, 2017. Р. 1-228. URL: http://www.europarl.europa.eu/RegData/etudes/ STUD/2016/585891/IPOL_STU(2016)5858 91_EN.pdf (last access: 15.01.2020).
Донченко А. В. та ін. Типаж перспективних пасажирських вагонів локомотивної тяги для магістральних залізниць України. Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна, 2007. № 14. С. 132-135.
ДСТУ Б B.2.3-29:2011. Габарити наближення будівель і рухомого складу залізниць колії 1520 (1524) мм (ГОСТ 9238-83, MOD). Чинний від 2012-12-01. Київ, 2012. 50 с
ПАТ «Крюковский вагоностроительный завод». Пассажирское вагоностроение. Каталог. URL: http://www.kvsz.com/images/catalogs/tsn.pdf (дата звернення: 21.12.2019). 8. ТОО «Вагонобудівний завод «Тулпар». URL: https://tulpar.com.kz/ (дата звернення: 27.12.2019).
ДСТУ 4049-2001. Вагони пасажирські магістральні локомотивної тяги. Вимоги безпеки. Київ: Держстандарт України, 2001. 24 с.
О+Р 562. Санитарно-технические требования к конструкции пассажирского вагона. Комитет ОСЖД. Изд. 2. Тегеран, 2007. 22 с.
СП 2.5.1198-03. Санитарные правила по организации пассажирских перевозок на железнодорожном транспорте. Департамент здравоохранения. МПС РФ. Москва, 1998. 46 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Stanislav Voytkiv
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.