ПІДВИЩЕННЯ РЕСУРСУ КОЛІСНИХ ПАР ЛОКОМОТИВІВ В УМОВАХ ДЕПО

Автор(и)

  • Павло Олександрович Харламов Українська державна академія залізничного транспорту, Ukraine
  • Олександр Сергійович Люлін Українська державна академія залізничного транспорту, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.147.2014.74502

Ключові слова:

локомотив, електровоз, колісна пара, бандаж, наноматеріали, ресурс, довговічність.

Анотація

Ресурс бандажів колісних пар є одним з визначальних факторів величини міжремонтних пробігів - не збільшивши ресурс бандажів, неможливо продовжити міжремонтний період між поточними ремонтами ТР-3, що стримує збільшення пробігів між ремонтами у всій системі технічного обслуговування й поточного ремонту локомотивів.

Посилання

Горский, А.В. Анализ износа бандажем [Текст] / А.В. Горский, А.П. Буйносов // Железнодорожный транспорт. – 1991. – № 1. – С. 46-47.

Буйносов, А.П. Результаты применения нанопористового антифрикционного покрытия на повышение ресурса колесных пар промышленных электровозов [Текст] / А.П. Буйносов, И.М. Пышный // Научно-технический вестник Поволжья. – 2012. – № 6. – С. 155-158.

Буйносов, А.П. Снизить интенсивность износа гребней [Текст] / А.П. Буйносов // Локомотив. – 1995. – № 6. – С. 31-32.

Буйносов, А.П. Обеспечение эффективного смазывания бандажей локомотивов [Текст] / А.П. Буйносов, С.А. Дибров // Железнодорожный транспорт. – 1994. – № 11. – С. 60-61.

Буйносов, А.П. Оценка применяемых материалов бандажей колесных пар и рельсов [Текст] / А.П. Буйносов // Тяжелое машиностроение. – 2000. – № 11. – С. 16-20.

Горский, А.В. Экономичная обточка [Текст] / А.В. Горский, А.П. Буйносов, В.С. Наговицын, В.С. Клинский // Локомотив. – 1992. – № 4. – С. 26-27.

Буйносов, А.П. Повышение ресурса бандажей колесных пар электровозов в результате изменения технологии их обточки [Текст] / А.П. Буйносов // Автоматизация и современные технологи. – 1992. – № 8. – С. 23-25.

Буйносов, А.П. Влияние условий эксплуатации на износ бандажем [Текст] / А.П. Буйносов // Локомотив. – 1995. - № 1. – С. 33-34.

Hartmann H., Schunke H. Mehrzwecklokomotive baureihe 145 der Deutschen Bahn. Elektrische Bahnen, 1997, vol. 95, issue 11, pp. 287–296

Müller R. Veränderung von Radlaufflachenim Betriebseinsatz und deren Auswirkungen auf das Fahrzeugverhalten. Annalen, 1998, no. 11, ss. 7–9.

Pefiffer H., Solf W. Fortentwicklung des Fristensystems fur fdie Instandhaltung elektrischer Triebfahrzeuge in den Wertatten des Betriebsmaschinendienstes des Dentschen Bundesbahn. Elektrische Bahnen, 1978, № 7, pp. 179—186.

Буйносов, А.П. Методика прогнозирования ресурса бандажей колесных пар локомотивов [Текст] / А.П. Буйносов, В.А. Тихонов // Фундаментальные и прикладные проблемы техники и технологи. – 2012. – № 5. – С. 136-144.

Худояров, Д.Л. Повышение ресурса бандажей колесных пар электровозов ВЛ11 [Текст] / Д.Л. Худояров, А.П. Буйносов // Железнодорожный транспорт. – 2010. – № 9 – С. 47–48.

Худояров, Д.Л. Влияние упрочнения на ресурс бандажей колесных пар [Текст] / Д.Л. Худояров, А.П. Буйносов // Транспорт Урала. – 2010. – № 1 (24). – С. 63–68.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-09-23

Номер

Розділ

Рухомий склад та спеціальна техніка залізничного транспорту. Локомотиви