УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ РЕГУЛЮВАННЯ ПОРОЖНІХ ВАГОНІВ ТА ПЛАНУВАННЯ ЇХ РЕЗЕРВУ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ПОЛІГОНІ
DOI:
https://doi.org/10.18664/1994-7852.135.2013.100509Ключові слова:
резерв порожніх вагонів, регулювання порожніх вагонів, залізничний полігон, оптимізація маршрутів слідування вагонів, скорочення обігу вагонаАнотація
Розроблено математичну модель оптимізації регулювання порожніх вагонів і визначення їх резерву на станціях навантаження залізничного полігона. Реалізація даної моделі як додаткової функціональної задачі АСК ВП УЗ Є дозволить залізниці, а також компаніям-операторам підвищити якість обслуговування вантажовласників через значно більш повне задоволення їх потреб у додатковому рухомому складі.
Також збільшення економічного ефекту досягнуто за рахунок оптимізації маршрутів слідування порожніх вагонів та скорочення обігу вантажного вагона загального парку.
Посилання
Концепція державної програми реформування залізничного транспорту України [Текст] / Схвалено розпорядженням КМУ №651-р від 27.12.2006. // Магістраль. – №1 (1179). – 10-16 січня 2007 р. – С. 6.
Транспортна стратегія України на період до 2020 року / Схвалено розпорядженням Кабінету Міністрів України №1555-р. від 16 грудня 2009 р.: [Електронний ресурс].– Режим доступу: http://www.mintrans.gov.ua/ uk/discussion/ 15621.html/ 10.12.2009.
Долгополов, П.В. Удосконалення експлуатації порожніх вагонів державних операторських компаній на основі логістичних принципів [Текст] / П.В. Долгополов, М.С. Водолажська, І.О. Єфімцева // Зб. наук. праць. – Харків: УкрДАЗТ, 2012. – Вип. 133. – С. 30-35.
Інформаційні системи та технології при управлінні залізничними перевезеннями [Текст]: навч. посібник / О.В. Лаврухін, П.В. Долгополов, В.В. Петрушов, О.М. Ходаків-ський. – Харків: УкрДАЗТ, 2010. – 122 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 П. В. Долгополов, О. Г. Бужор, О. В. Волков, В. В. Шаповалов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.