РОЗРОБЛЕННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ МОДЕЛІ РОЗПОДІЛУ ВАГ НАПРЯМКІВ У РЕПЕРНИХ МЕРЕЖАХ ЗАЛІЗНИЦІ
DOI:
https://doi.org/10.18664/1994-7852.135.2013.107583Ключові слова:
моделі математичні, моделювання інформаційне, середньоквадратична похибка, вага результату вимірюванняАнотація
Розроблена математична модель розподілу ваг напрямків у реперних мережах, що належать до геодезичної мережі спеціального призначення залізниці.
Мірою відносної точності або мірою порівняння результатів вимірювань між собою є вага результату вимірювання.Посилання
Справочник геодезиста [Текст]: в 2 кн. / под ред. В.Д. Большакова и Г.П. Левчука. – М.: Недра, 1975. – 1039 с.
Саяпін, О.С., Геодезичний контроль геометрії залізничної колії [Текст] / О.С. Саяпін, Ю.В. Щербіна, П.І. Лоцман // Інженерна геодезія: наук.-техн. зб. – К.: КНУБА,2006. – Вип.52. – С.172-176.
Ратушняк, Г.С. Інженерна геодезія. Практикум [Текст]: навч. посібник. – К.: Вища шк., 1992. – 262 с.: іл.
##submission.downloads##
Опубліковано
2013-04-23
Номер
Розділ
Залізничні споруди та колійне господарство
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 П. І. Лоцман, М. О. Пятигорець
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.