РОЗРОБЛЕННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ МОДЕЛІ РОЗПОДІЛУ ВАГ НАПРЯМКІВ У РЕПЕРНИХ МЕРЕЖАХ ЗАЛІЗНИЦІ

Автор(и)

  • П. І. Лоцман Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • М. О. Пятигорець Український державний університет залізничного транспорту, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.135.2013.107583

Ключові слова:

моделі математичні, моделювання інформаційне, середньоквадратична похибка, вага результату вимірювання

Анотація

Розроблена математична модель розподілу ваг напрямків у реперних мережах, що належать до геодезичної мережі спеціального призначення залізниці.

Мірою відносної точності або мірою порівняння результатів вимірювань між собою є вага результату вимірювання.

Посилання

Справочник геодезиста [Текст]: в 2 кн. / под ред. В.Д. Большакова и Г.П. Левчука. – М.: Недра, 1975. – 1039 с.

Саяпін, О.С., Геодезичний контроль геометрії залізничної колії [Текст] / О.С. Саяпін, Ю.В. Щербіна, П.І. Лоцман // Інженерна геодезія: наук.-техн. зб. – К.: КНУБА,2006. – Вип.52. – С.172-176.

Ратушняк, Г.С. Інженерна геодезія. Практикум [Текст]: навч. посібник. – К.: Вища шк., 1992. – 262 с.: іл.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-04-23

Номер

Розділ

Залізничні споруди та колійне господарство