ТЕХНОЛОГІЯ РЕКОНСТРУКЦІЇ КОЛІЇ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ СУЧАСНИХ КОЛІЙНИХ МАШИН У ТРИВАЛЕ «ВІКНО»
DOI:
https://doi.org/10.18664/1994-7852.130.2012.109893Ключові слова:
тривале «вікно», високошвидкісні магістралі, реконструкція залізничної колії, основна площадка земляного полотнаАнотація
Розглянута технологія реконструкції верхньої будови колії й посилення основної площадки земляного полотна у тривале «вікно» на ділянках, призначених для швидкісного руху поїздів.
Посилання
О коэффициентах относительной трудоемкости ремонтов [Текст] // Путь и путевое хозяйство. – 2010. – №10. – С. 38-40.
Типові технологічні процеси виконання робіт із модернізації та капітального ремонту колії, стрілочних переводів із застосуванням сучасних колійних машин [Текст]: ЦП-0216: затв. наказом Укрзалізниці 26.10.2009. – К.: Укрзалізниця, 2010. – 100 с.
Правила улаштування основної площадки земляного полотна при виконанні капітального ремонту та модернізації колії [Текст]: ЦП-0204: затв. наказом Укрзалізниці №557-Ц 25.12.2008. – К.: Укрзалізниця, 2009. – 44 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 А. В. Євтушенко, А. В. Погребняк, Л. М. Козар
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.