ТЕХНОЛОГІЯ РЕКОНСТРУКЦІЇ КОЛІЇ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ СУЧАСНИХ КОЛІЙНИХ МАШИН У ТРИВАЛЕ «ВІКНО»

Автор(и)

  • А. В. Євтушенко Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • А. В. Погребняк Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Л. М. Козар Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.130.2012.109893

Ключові слова:

тривале «вікно», високошвидкісні магістралі, реконструкція залізничної колії, основна площадка земляного полотна

Анотація

 

Розглянута технологія реконструкції верхньої будови колії й посилення основної площадки земляного полотна у тривале «вікно» на ділянках, призначених для швидкісного руху поїздів.

 

Посилання

О коэффициентах относительной трудоемкости ремонтов [Текст] // Путь и путевое хозяйство. – 2010. – №10. – С. 38-40.

Типові технологічні процеси виконання робіт із модернізації та капітального ремонту колії, стрілочних переводів із застосуванням сучасних колійних машин [Текст]: ЦП-0216: затв. наказом Укрзалізниці 26.10.2009. – К.: Укрзалізниця, 2010. – 100 с.

Правила улаштування основної площадки земляного полотна при виконанні капітального ремонту та модернізації колії [Текст]: ЦП-0204: затв. наказом Укрзалізниці №557-Ц 25.12.2008. – К.: Укрзалізниця, 2009. – 44 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-09-12

Номер

Розділ

Підйомно-транспортні, будівельні і вантажно-розвантажувальні машини