АНАЛІЗ РОБОТИ КОРПОРАЦІЇ «КРТ» З УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОМІЖНИХ РЕЙКОВИХ СКРІПЛЕНЬ ТИПУ КПП-5

Автор(и)

  • Volodymyr Mykolayovych Suslov Корпорація «КРТ», Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.169.2017.111087

Ключові слова:

проміжні рейкові скріплення, пружність, верхня будова колії, прокладки, поздовжня стійкість, знос

Анотація

Представлено аналіз роботи корпорації «КРТ» з удосконалення проміжних рейкових скріплень типу КПП-5 та історію впровадження нових конструкцій скріплень пружного типу на українських залізницях. Перераховано ряд суттєвих переваг скріплення типу КПП-5. Викладено результати рішення щодо проведення додаткових дослідних випробувань скріплення.

Посилання

Говоруха, В. В. Механика деформирования и разрушения упругих элементов промежуточных рельсовых скреплений [Текст]: монография / В. В. Говоруха. – Днепропетровск: Лира-ЛТД, 2005. – 388 с.

Карпущенко, Н. И. Совершенствование рельсовых скреплений [Текст] / Н. И. Карпущенко, Н. И. Антонов. – Новосибирск: Изд-во СГУСа, 2003. – 300 с.

Ладыгин, Ю. Н. Лабораторные испытания рельсовых скреплений [Текст] / Ю. Н. Ладыгин, Ю. М. Стойда // Путь и путевое хозяйство. – 2005. – № 12. – С. 8-12.

Говоруха, В. В. Упругие элементы промежуточных рельсовых скреплений [Текст] / В.В. Говоруха // Геотехническая механика. – Днепропетровск, 2002. – Вып. 31. – С. 78-94.

Твердомед, В. М. Проміжні рейкові скріплення [Текст] / В.М. Твердомед // Зб. наук. праць Київ. ун-ту економіки і технологій трансп.– К.: КУЕТТ, 2003. – Вип. 1-2. – С. 36-41.

Говоруха, В. В. Современные конструкции промежуточных рельсовых скреплений [Текст] / В.В. Говоруха // Геотехническая механика. – Днепропетровск, 2002. – Вып. 31. – С. 49-77.

Скріплення проміжні пружні типу КПП-5 [Текст]: ТУ У 35.2-30268559-118:2009. – 41 с.

Вкладиші ізолюючі підпружні з термопластів для рейок типів Р65, Р50, UIC60 і скріплення проміжного типу КПП-5 [Текст]: ТУ У 35.2-30268559-049:2007. – 43 с.

АКТ обстеження ділянки колії зі скріпленням типу КПП-5 на Львівській залізниці по Мукачівській дистанції колії ст. Воловець [Текст] / Комісія у складі: Ю. О. Макаров, В. П. Третяков, Д. О. Дроздов, В. В. Грубов. – Дніпропетровськ, 2011. – 5 с.

Рибкін, В. В. Оцінка втомлено-міцнісних характеристик елементів вузла проміжного рейкового скріплення типу КБ та КПП-5 при повторно-змінних циклах навантаження конструкції [Текст] / В. В. Рибкін, І. О. Бондаренко, Р. В. Маркуль // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Проблеми взаємодії колії та рухомого складу». – Дніпропетровськ: ДНУЗТ, 2013. – С. 39.

Ладыгин, Ю. Н. Лабораторные испытания рельсовых скреплений [Текст] / Ю.Н. Ладыгин, Ю. М. Стойда // Путь и путевое хозяйство. – 2005. – № 12. – С. 8-12.

Bogacz, R. On new effects of wheel–rail interaction/ [Text] R. Bogacz, R. Konowrocki //Archive of Applied Mechanics. – 2012. – Т. 82. – №. 10-11. – P. 1313-1323.

Kaiyun Wang , Chao Huang, Wanming Zhai, Pengfei Liu, Shen Wang. Progress on wheel–rail dynamic performance of railway curve negotiation // Journal of Traffic and Transportation Engineering (English Edition). – 2014. – № 1. – Р. 209-220.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-09-28

Номер

Розділ

Статті