ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ УЗШК В УМОВАХ ВИСОКОШВИДКІСНОГО РУХУ

Автор(и)

  • Тетяна Юріївна Калашнікова Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Владислав Володимирович Андрєєв Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Ольга Володимирівна Харченко Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.173.2017.118401

Ключові слова:

високошвидкісні магістралі, будівництво, пропускна спроможність, залізничний транспорт, перевезення

Анотація

Розглянуто нинішній стан залізничного швидкісного транспорту в Україні та основні проблеми його розвитку. Проаналізовано вітчизняний та закордонний досвід упровадження високошвидкісного руху на залізничному транспорті. Висвітлено перспективи розвитку високошвидкісних залізниць України, завдання щодо впровадження швидкісного руху та можливий розвиток на основі світового досвіду. Надано пропозиції щодо підвищення ефективності функціонування залізничного транспорту в цілому. Розраховано рівень використання пропускної спроможності для одного із завантажених напрямків пасажирського руху на УЗ. Запропоновано можливість перерозподілу транспортних потоків з частковим відокремленням пасажирського руху від вантажного. Визначено необхідність ефективного використання пропускної спроможності дільниць. Це дасть змогу на початковому етапі розвитку високошвидкісних магістралей підвищити інтенсивність руху транспортних потоків, збільшити дільничну та максимальну швидкість, підвищити ефективність функціонування залізничного транспорту за безумовним дотриманням безпеки руху. У подальшому при забезпеченні наявних потреб у перевезенні пасажирів дасть можливість почати будувати нові високошвидкісні магістралі з економічною доцільністю та залученням нових технологій.

Посилання

Grushevska, K. Institutional rail reform: The case of Ukrainian Railways [Text] / Kateryna Grushevska, Theo Notteboom, Andrii Shkliar// Transport Policy. – Vol. 46, February 2016. – P. 7-19.

Cheng,Y. High-speed rail networks, economic integration and regional specialisation in China and Europe [Text] / Yuk-shing Cheng, Becky P.Y. Loo, Roger Vickerman// Travel Behaviour and Society, Vol. 2, Issue 1, January 2015. – P. 1-14.

Clewlow, R. The impact of high-speed rail and low-cost carriers on European air passenger traffic [Text] / Regina R. Clewlow, Joseph M. Sussman, Hamsa Balakrishnan/ /Transport Policy, Vol. 33, May 2014. – P. 136-143.

Chen, C. Reshaping Chinese space-economy through high-speed trains: opportunities and challenges[Text] / Chia-Lin Chen// Journal of Transport Geography, Vol. 22, May 2012. – P. 312-316.

Espinosa-Aranda, J.L.Train Scheduling and Rolling Stock Assignment in High Speed Trains [Text] / José Luis Espinosa-Aranda, Ricardo García-Ródenas, Luis Cadarso, Ángel Marín// Procedia - Social and Behavioral Sciences, Vol. 160, 19 December 2014. – P. 45-54.

Кірпа, Г. М. Інтеграція залізничного транспорту України в Європейську транспортну систему [Текст]: [монографія] / Георгій Кірпа. – Дніпропетровськ: ДНУЗТ, 2004. – 248 с.

Дикань, В. Л. Скоростное движение железнодорожного транспорта в мире и перспективы его развития в Украине [Текст] / В. Л. Дикань // Вісник економіки транспорту та промисловості. – 2010. – № 32. – С. 15–25.

Інтегральна ефективність швидкісних залізничних магістралей [Текст]: монографія / Ю. Є. Пащенко, М. Ю. Гончаров, Й. М. Кранц [та ін.]; за ред. С. І. Дорогунцова. – К.: РВПС України НАН України, 2005. – 266 с.

Прохорченко, А. Организация движения и диспетчерское управление движением поездов на ВСМ «TEMPUS MieGVF» Модуль 5 [Текст] / А. Прохорченко, А. Батурин. – Харьков; М.; Париж, 2014. – 29 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-13

Номер

Розділ

Статті