УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ОБРОБКИ ПАСАЖИРСЬКИХ ПОЇЗДІВ В УМОВАХ ФУНКЦІОНУВАННЯ ШВИДКІСНОГО РУХУ
DOI:
https://doi.org/10.18664/1994-7852.173.2017.118415Ключові слова:
рух, пасажиропотік, перевезення, раціоналізаціяАнотація
У статті порушено питання щодо удосконалення технології обробки пасажирських поїздів в умовах функціонування швидкісного руху. Проаналізовано норми часу на технічну підготовку пасажирських составів у рейс. Формалізовано технологію роботи пасажирської технічної станції на основі побудови математичної моделі. Запропоновано варіанти раціоналізації часу прямування пасажирських поїздів завдяки скороченню загальних витрат через об’єднання суміжних операцій.
Посилання
Yue, Y. Optimizing train stopping patterns and schedules for high-speed passenger rail corridors [Text] / Yixiang Yue, Shifeng Wang, Leishan Zhou, Lu Tong, M. Rapik Saat // Transportation Research Part C: Emerging Technologies, Vol. 63, February 2016. – P. 126-146.
Niu, Н. Train scheduling for minimizing passenger waiting time with time-dependent demand and skip-stop patterns: Nonlinear integer programming models with linear constraints [Text] / Huimin Niu, Xuesong Zhou, Ruhu Gao // Transportation Research Part B: Methodological, Vol. 76, June 2015. – P. 117-135.
Essadeq, I. Modelling Passenger Congestion in Transit System –Benchmark and Three Case Studies [Text] / Imane Essadeq, Eleonore Dubail, Eric Jeanniere // Transportation Research Procedia, Vol. 14, 2016. – P. 1792-1801.
Landex, A. Measures for track complexity and robustness of operation at stations [Text] / Alex Landex, Lars Wittrup Jensen // Journal of Rail Transport Planning & Management, Vol. 3, Issues 1–2, February–May 2013. – P. 22-35.
Бараш, Ю. С. Методичний підхід щодо визначення оптимальних зон курсування різних видів пасажирських поїздів [Текст] / Ю. С. Бараш, О. О. Матусевич // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2015. – Вип. 50. – С. 169-176.
Palacin, R. High speed rail trends, technologies and operational patterns: a comparison of established and emerging networks [Text] / R. Palacin, L. Raif, Ö. Deniz, N. Yan // Transport Problems international scientific journal. – 2014. – Vol. 9. Special Edition. – P. 123-129.
Колесникова, Н. М. Формування доходів від залізничних перевезень в умовах вертикально-інтегрованої системи управління [Teкст] / Н. М. Колесникова, І. Г. Бакаєва, В. В. Чорний // Зб. наук. праць Держ. екон.-технолог. ун-ту тр-ту. Сер. Економіка і управління. – 2012. – Вип. 19. – С. 54-57.
Про схвалення Транспортної стратегії України на період до 2020 року: розпорядження Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2010 року № 2174 [Електронний ресурс]. — Режим доступу: www/URL: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/2174-2010-р.
Удосконалення диспетчерського керівництва дільниці на основі прогнозного моде-лювання перевізного процесу [Текст] / П. В. Долгополов, Т. В. Головко, Т. В. Галишинець, І. А. Іванова // Вісник НТУ “ХПІ». – 2015. – Вип. 49(1158). – С. 36-39.
Малахова, О. А. Визначення величини простою составів в очікуванні відправлення на сортувальних станціях [Текст] / О. А. Малахова, О. В. Тищенко // Вісник НТУ «ХПИ». – 2011. – Т. 1. – Вип. 58. – С. 99-102.
Калашнікова, Т. Ю. Посилення умов взаємодії роботи підсистем технічної станції між собою та з прилеглими дільницями [Текст] / Т. Ю. Калашнікова, Л. В. Свиридюк // Зб. наук. праць Укр. держ. акад. залізнич. трансп. – Харків: УкрДАЗТ, 2011. – Вип. 120. – С. 44-47.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Тетяна Владиславна Головко, Сергій Олександрович Шут
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.