DOI: https://doi.org/10.18664/1994-7852.177.2018.136567

ВПРОВАДЖЕННЯ ПРИСКОРЕНИХ ПОЇЗДІВ МІЖОБЛАСНОГО СПОЛУЧЕННЯ

А. О. Kovalov, О. В. Kovalova, М. О. Kovalov, Y. О. Seliutin, М. І. Romanenko

Анотація


Запропоновано підходи до скорочення часу перебування пасажирів у дорозі при перевезеннях у міжобласному сполученні. Виявлено і проаналізовано  причини, що обмежують швидкість руху на залізничній дільниці. Запропоновано математичну модель призначення схеми зупинок прискорених поїздів міжобласного сполучення, що складається з економії в експлуатаційних витратах, економії у витратах пасажирів, які знаходяться в поїзді в результаті скасування зупинки, і витрат, обумовлених додатковим часом очікування пасажирів зупинного пункту, що скасований, пізнішого поїзда.


Ключові слова


прискорений поїзд, пасажирські перевезення, зупинний пункт, схема зупинок, економія витрат

Повний текст:

PDF

Посилання


Wan, Y. Airlines’ reaction to high-speed rail entries: Empirical study of the Northeast Asian market [Text] / Y. Wan, H. Hun-KooH, Y. Yoshida, A. Zhang // Transportation Research Part A: Policy and Practice. – 2016. – Vol. 94. – P. 532-557.

Wang, L. A two-layer optimization model for high-speed railway line planning [Text]/ Li Wang, Li-min Jia, Yong Qin, Jie Xu, Wen-ting Mo// Journal of Zhejiang University-SCIENCE A (Applied Physics & Engineering). – 2011. – Vol. 12. – Is. 12. – P. 902-912.

Cheng, Y. High-speed rail networks, economic integration and regional specialization in China and Europe [Text] / Yuk-shing Cheng, Becky P.Y. Loo, Roger Vickerman // Travel Behaviour and Society. – January 2015. – Vol. 2. – Issue 1. – P. 1-14.

Ковальов, А. О. Визначення раціонального числа швидкісних пасажирських поїздів на залізничній лінії [Tекст] / А. О. Ковальов, О. В. Гуляєв // Зб. наук. праць Укр. держ. ун-ту залізнич. трансп. – Харків : УкрДУЗТ, 2017. – Вип 173. – С. 75-80.




Flag Counter