РОЗПОДІЛЕННЯ ТЯГОВИХ ПІДСТАНЦІЙ ПО ДИСТАНЦІЯХ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ ПРИ ВПРОВАДЖЕННІ ШВИДКІСНОГО РУХУ

Автор(и)

  • Олександр Іванович Акімов Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • Владислав Вадимович Панченко Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • Лариса Володимирівна Заїка Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • Олег Миколайович Панютін Український державний університет залізничного транспорту, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.181.2018.156417

Ключові слова:

розподілення тягових підстанцій, дистанція електропостачання, схема заміщення, тягова мережа, оптимальна відстань

Анотація

Досліджено процес розподілення тягових підстанцій на конкретній ділянці електропостачання при впровадженні швидкісного руху. Встановлено оптимальну відстань між тяговими підстанціями для цієї ділянки. Цей висновок підкріплений економічним розрахунком. Показано, що традиційна методика визначення довжини міжпідстанційної зони при впровадженні швидкісного руху дає завищені результати, тому вона має застосовуватись на швидкісних ділянках з коректуванням.

Біографії авторів

Олександр Іванович Акімов, Український державний університет залізничного транспорту

канд. техн. наук, доцент кафедри електроенергетики, електротехніки та електромеханіки

Владислав Вадимович Панченко, Український державний університет залізничного транспорту

канд. техн. наук, доцент кафедри електроенергетики, електротехніки та електромеханіки

Лариса Володимирівна Заїка, Український державний університет залізничного транспорту

магістрант зі спеціальності електричні системи та комплекси транспортних засобів

Олег Миколайович Панютін, Український державний університет залізничного транспорту

магістрант зі спеціальності електричні системи та комплекси транспортних засобів

Посилання

Мощность тяговых подстанций для высокоскоростных линий [Текст] // Железные дороги мира. – 2002. – № 8. – С. 47-51.

Інструктивний лист міністерства транспорту та зв’язку України № 001Ц від 2006 р. – К., 2006. – 3 с.

Корниенко, В. В. Электрификация железных дорог [Текст] / В. В. Корниенко. – К., 2004. – С. 91.

Авакумов, В. Г. Постановка и решение электроэнергетических задач исследования операций [Текст] / В. Г. Авакумов. – К .: Вища школа, 1983. – 239 с.

Деодорица, Ю. С. Исследование операций в планировании и управлении [Текст] / Ю. С. Деодорица, Ю. М. Нефедов. – К. : Вища школа, 1991. – 271 с.

Акімов, О. І. Визначення ряду потужностей тягових підстанцій для електрифікованих залізниць [Текст] / О. І. Акімов, Ю. О. Акімова, В. В. Козлова // Зб. наук. праць Укр. держ. акад. залізнич. трансп. – Харків : УкрДАЗТ, 2008. – Вип. 99. – С. 237-241.

Акімов, О. І. Методичний посібник з курсового та дипломного проектування систем зовнішнього електропостачання електрифікованих залізниць [Текст] / О. І. Акімов. – Харків : УкрДАЗТ, 2007. – 138 с.

Акімов, О. І. Електричні мережі електрифікованих залізниць [Текст] / О. І. Акімов, Д. Л. Сушко. – Харків : УкрДАЗТ, 2012. – 278 с.

Yuanli, Liu. Optimized Sizing and Scheduling of Hybrid Energy Storage Systems for High-Speed Railway Traction Substations [Text] / Liu Yuanli, Chen Minwu, Lu Shaofeng, Chen Yinyu, Li Qunzhan. // Energies. – 2018. – Vol. 11/2199 – P. 1–29.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-27

Номер

Розділ

Статті