DOI: https://doi.org/10.18664/1994-7852.183.2019.169455

ВПЛИВ ДЕРЕГУЛЯЦІЇ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ РОБОТИ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

Sergii Zinchenko

Анотація


 

У статті проаналізовано існуючі підходи до стратегічного розвитку конкурентоспроможності морського транспорту України, зокрема інфраструктури морських портів в умовах дерегуляції їх роботи. Визначено, що такі підходи повинні базуватися на підвищенні обумовленої ефективності, що містить у собі економічну, соціальну, екологічну, функціональну й інші види ефективності роботи транспортних систем морських портів з урахуванням пріоритетності енерго- і ресурсозбереження, захисту довкілля, а також гармонізації з міжнародними вимогами до якості і результативності роботи інфраструктури портів. Розвиток транспортних систем морських портів призводить до необхідності проведення подальших досліджень взаємозв’язків матеріальних, інформаційних та інших логістичних потоків України, а також окремих її регіонів.


Ключові слова


дерегуляція, ефективність, морський порт, конкурентоспроможність

Повний текст:

PDF

Посилання


Кудрина Л. Вадим Бойченко о средней зарплате в Мариуполе и других актуальных вопросах. Приазовский рабочий, 2016. № 104. С. 3.

Офіційний сайт Державного підприємства «Адміністрація морських портів України». Розділ «Показники роботи». База даних 2013–2017. URL: http://uspa.gov.ua/ru/pokazateli-raboty (дата звернення: 15.02.2019).

Рихтер К. Ю. Транспортная эконометрия: пер. с нем. М. : Транспорт, 1982. 317 с.

Ницевич А., Мельников Н. Стране нужна стратегия приватизации портов. Порты Украины, 2016. № 5. С. 36-37.

Берестовой А. М., Зинченко С. Г., Хлопецкая Л. Ф. Проблемы эксплуатации и ремонта объектов транспортно-технологической системы морского порта в условиях его развития. Судовождение : Сб. науч. трудов. Одесса, 2016. Вып. 26. С. 175-182.

Казанская Л. Ф., Богомолова А. В. Повышение эффективности грузовых перевозок на фоне роста конкуренции. Социально-экономические проблемы: сб. Петербург. госуд. ун-та путей сообщения. СПб, 2012. № 4. С. 157–165.

Васьков Ю. Ю. Концессия является понятной для всех. – 20 сентября 2012. Сайт ЦФТС. URL: http://cfts.org.ua/opinions/47670 (дата обращения: 02.03.2018).

S. Kwan, Kim. The Korean miracle (1962-1980) revisited: myths and realities in strategy and development. Kellogg Institute at the University of Notre Dame: Working Paper, 1991. № 166. Р 63.

Ільницький Д. О., Зінченко С. Г. Пошук ідеальної моделі транспортно-технологічної системи порту: компетентнісний вимір. Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. Одеса, 2017. Т. 22. Вип. 5 (58). С. 87–97.

Зинченко С. Г. Контроллинг эксплуатации и ремонта объектов транспортно-технологической системы морского порта в условиях дерегуляции перевозки грузов и наличия суброгационного оборудования. Мариуполь : ООО «ППНС», 2017. 159 с.

На четвертому році спорудження окупантами Керченського мосту Омелян заявив, що будівництво має бути «терміново зупинене». Сайт «Морские бизнес-новости Украины. URL:

http://www.maritimebusinessnews.com.ua/news/news/2017/11/29/30803.html (дата звернення:20.12.2017).

Мировой портовый оператор зашел в Украину. Сайт «Корреспондент.нет». URL: https://korrespondent.net/business/companies/ 3925425-myrovoi-portovyi-operator-zashel-v-ukraynu (дата обращения: 08.09.2018).

Про морські порти України: Закон України від 17.05.2012 р. № 4709-VI. Сайт Верховної Ради України. URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/4709-17 (дата звернення: 10.01.2019).

Как развивать порт: 10 ответов порта Клайпеда. Сайт ЦФТС. URL: http://cfts.org.ua/spetsproekty/ kak_razvivat_port_10_otvetov_porta_klaypeda (дата обращения: 01.11.2018).




Flag Counter