ВИЗНАЧЕННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПАРАМЕТРІВ РЕЙКОЗМАЩУВАЧІВ АЕРОЗОЛЬНОГО ТИПУ

Автор(и)

  • Bashir Sabir Ohlu Asadov Український державний університет залізничного транспорту, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.184.2019.176431

Ключові слова:

рейка, мастильний матеріал, стиснене повітря, рейкозмащувач, аерозоль

Анотація

У статті наведені результати експериментальних досліджень технологічних параметрів дослідного зразка рейкозмащувача аерозольного типу. Дослідний зразок являє собою мастильний агрегат закритого типу, який живиться стисненим повітрям і дає змогу виконувати регулювання подачі повітря та оливи до робочої форсунки. Для нанесення мастильного матеріалу на робочу поверхню використовується коаксіальна форсунка із зовнішнім утворенням аерозолю – суміші оливи та повітря.

Вимірювались геометричні розміри плями оливи, нанесеної на вертикальну поверхню, залежно від відстані між форсункою та поверхнею. Також були встановлені залежності ширини плями оливи, товщини мастильного шару та граничного часу розпилу від подачі оливи та повітря.

За результатами лабораторних досліджень була виконана оцінка ефективності рейкозмащувача аерозольного типу за критерієм загальної витрати мастильного матеріалу за прогнозований ресурс рейок у кривих ділянках колії.

Біографія автора

Bashir Sabir Ohlu Asadov, Український державний університет залізничного транспорту

аспірант кафедри будівельних, колійних та вантажно-розвантажувальних машин 

Посилання

Колесо-рейка: як зменшити інтенсивність зношення? Залізничний інформаційний портал. URL: https://info.uz.ua/articles/koleso-reyka-yak-zmenshiti-intensivnist-znosu (дата звернення: 04.04.2019).

Класифікація та каталог дефектів і пошкоджень рейок на залізницях України: ЦП-0284. Київ : Укрзалізниця, Головне управління колійного господарства, 2013. 194 с.

Даніленко Е. І. Залізнична колія. Улаштування, проектування і розрахунки, взаємодія з рухомим складом: у 2 т. Київ: Інпрес, 2010. Т. 1. 528 с.

Богданов В. М., Захаров С. М. Современные проблемы системы колесо–рельс. Железные дороги мира. 2004. № 1. С. 25–33.

Voronin S. Development of tribophysical foundations of lubricity of liquidcrystal additives to base oil. Eastern European Journal of Enterprise Technologies, 2015. Vol.3. No.7. P. 53–57.

Voronin S., Skoryk O., Stefanov V., Onopreychuk D., Korostelov Ye. Study of the predominant defect development in rails of underground systems after preventive grinding and lubrication. MATEC Web of Conferences. 2017. Vol. 116. Article Number: UNSP 03005.

Панченко С. В., Воронін С. В., Ремарчук М. П., Асадов Б. С. Обґрунтування вимог до мастильних матеріалів систем автоматичного змащування рейок. Зб. наук. праць Укр. держ. ун-ту залізнич. трансп. Харків: УкрДУЗТ, 2018. Вип. 175. С. 6–11.

Voronin S., Hrunyk I., Asadov B., Onopreychuk D., Stefanov V. Study of the process of lubricant application on the friction surface using aerosol lubricators. International Journal of Engineering & Technology. 2018. Vol. 7, Iss. 4. P. 20–24.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-23

Номер

Розділ

Статті