ВИЗНАЧЕННЯ РАЦІОНАЛЬНОЇ СТРУКТУРИ ВИРОБНИЦТВ З РЕМОНТУ ЛОКОМОТИВІВ ЗА ЕКОНОМІЧНИМИ КРИТЕРІЯМИ

Автор(и)

  • Volodymyr Puzyr Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Yurii Datsun Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Bohdan Dydak Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Olexiy Vitenko Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.185.2019.180804

Ключові слова:

локомотиворемонтне виробництво, виробнича структура, інвестиційні витрати, ремонтний підрозділ, організація

Анотація

Визначення оптимальної виробничої структури локомотиворемонтного підприємства за критерієм максимізації загальних прибутків та обмежень на обсяг інвестицій в статті розглядалось як задача комбінаторної оптимізації. Застосування методів динамічного програмування дозволило визначити індивідуальні варіанти виробничої структури для різних обсягів інвестування. За розрахунками, ключовими підрозділами з високою прибутковістю є: тепловозоскладальний, дизельний та цех гідропередач. «Найважчими», з точки зору інвестування, є підрозділи з ремонту колісних пар та електричних машин. Порівняння частоти появи окремих підрозділів у розрахованих варіантах організаційної структури з їх кількістю у існуючих ремонтних підприємствах регіону показує високу узгодженість. Обчислений коефіцієнт Фішера доводить адекватність запропонованого підходу.

Біографії авторів

Volodymyr Puzyr, Український державний університет залізничного транспорту

д-р техн. наук, завідувач кафедри експлуатації та ремонту рухомого складу

Yurii Datsun, Український державний університет залізничного транспорту

канд. техн. наук, доцент кафедри експлуатації та ремонту рухомого складу

Bohdan Dydak, Український державний університет залізничного транспорту

магістрант

Olexiy Vitenko, Український державний університет залізничного транспорту

магістрант

Посилання

Ведомственные нормы технологического проектирования электровозных, тепловозных, моторвагонных депо, экипировочных устройств и пунктов технического обслуживания. Москва: Транспорт, 1991. 47 с.

Сборник типовых проектов локомотивных депо железных дорог СССР. Москва: Транспорт, 1979. 98 с.

Design of Flexible Production Systems – Methodologies and Tools / by T. Tolio. Berlin: Springer, 2009. 300 p.

Manufacturing Systems – Theory and Practice / by G. Chryssolouris. New York: Springer Verlag, 2005. 606 p.

Mohamed Z. Flexible Manufacturing Systems: Planning Issues and Solutions. London: Routledge, 2018. 192 р.

Malakooti B. Operations and Production Systems with Multiple Objectives. New Jersey: John Wiley & Sons, Inc, 2014. 1114 p.

Puranam, P. Vanneste, B. Corporate Strategy: Tools for Analysis and Decision-Making. Cambridge: University Printing House, 2016. 322 p

Дацун Ю. М. Методи формування віртуальних виробництв з ремонту локомотивів. Зб. наук. праць Укр. держ. ун-ту залізнич. трансп. 2017. № 171. C. 76-82.

Малоземов Н. А., Иунихин А. И., Каплунов М. П. Тепловозоремонтные предприятия. Организация, планирование и управление. Москва: Транспорт, 1979. 264 с.

Tartakovskyi E., Ustenko O., Puzyr V., Datsun Y. Systems Approach to the Organization of Locomotive Maintenance on Ukraine Railways. Rail Transport - Systems Approach / еd. A. Sładkowski. Cham. Springer, 2017. Р. 217-239. doi: 10.1007/978-3-319-51502-1_5.

Дацун Ю. M. Оцінка критеріїв формування віртуального підприємства з ремонту локомотивів. Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. 2017. № 3(233). С. 64–67.

Schwarzbichler M., Steiner C., Turnheim D. Financial Steering: Valuation, KPI Management and the Interaction with IFRS. Cham. Springer, 2018. 480 p.

Korte B, Vygen J. Combinatorial Optimization: Theory and Algorithms. Berlin. Springer Science & Business Media, 2007. 627 p.

Zgurovsky M., Pavlov A. Combinatorial Optimization Problems in Planning and Decision Making: Theory and Applications. Cham. Springer, 2018. 518 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-25

Номер

Розділ

Статті