ГЕОДЕЗИЧНИЙ КОНТРОЛЬ ПЛАНОВОГО ПОЛОЖЕННЯ ЗАЛІЗНИЧНИХ КРИВИХ

Автор(и)

  • Oleksandr Saiapin Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • Yevhen Orel Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • Svetlana Kamchatna Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • Elena Uzhvieva Український державний університет залізничного транспорту, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.189.2020.213653

Ключові слова:

залізничні криві, геодезичний контроль, реперні системи, електронний тахеометр

Анотація

Завдання забезпечення належної якості утримання залізничних кривих може бути вирішено шляхом створення спеціальних реперних систем на ділянках кривих. Наведено розрахунки для визначення величин зсувів у точках кривої для переміщення цих точок у проектне положення та послідовність їх закріплення. Виділено особливості застосування електронних тахеометрів під час приведення залізничних кривих до проектного положення, наведено технологію робіт.

Біографії авторів

Oleksandr Saiapin, Український державний університет залізничного транспорту

кандидат технічних наук, доцент кафедри вишукувань та проектування шляхів сполучення, геодезії та землеустрою

Yevhen Orel, Український державний університет залізничного транспорту

кандидат технічних наук, доцент кафедри вишукувань та проектування шляхів сполучення, геодезії та землеустрою

Svetlana Kamchatna, Український державний університет залізничного транспорту

кандидат технічних наук, доцент кафедри вишукувань та проектування шляхів сполучення, геодезії та землеустрою

Elena Uzhvieva, Український державний університет залізничного транспорту

кандидат технічних наук, доцент кафедри вишукувань та проектування шляхів сполучення, геодезії та землеустрою

Посилання

Постанова КМ України від 7 серпня 2013 р. № 646 Інд. 70. Деякі питання реалізації частини першої ст. 12 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» База даних КМ України. URL: http:// https://www.kmu.gov.ua/npas/246662567 (дата звернення:

01.2020).

Корженевич И. П. Новые способы съемки железнодорожных кривых. Вестник Днепропетровского национального университета железнодорожного транспорта. 2006.№ 12. С. 53–56.

Добрынин Н. Ф., Левицкий А. А. Новый метод определения геометрических характеристик железнодорожного пути по геодезическим данным. Вестник РГУПС. 2011.№ 1 (41). С. 146-152.

Матвеев С. И., Коугия В. А., Цветков В. Я. Геоинформационные системы и технологии на железнодорожном транспорте / под ред. С. И. Матвеева. Москва: УМК МПС России, 2002. 225 с.

Корженевич И. П. Точность съемки плана железнодорожной колеи и пути ее повышения. Наука и прогресс транспорта. Вестник Днепропетровского национального университета железнодорожного транспорта. 2009. № 27. С. 116-120.

Корженевич И. П. Специальная реперная система для контроля положения пути в плане. Наука и прогресс транспорта. Вестник Днепропетровского национального университета железнодорожного транспорта. 2008. № 25. С. 69–71.

Полетаев В. И., Шкурников С. В., Голубцов В. А. Подготовка железнодорожного пути к работе путевых машин. Известия Петербургского университета путей сообщения. 2009.

№ 2. С. 50-60.

Полетаев В. И. Состояние и перспективы использования реперной системы железной дороги. Записки Горного института. 2004. Т. 156. С. 207-210.

Денисов А. В., Рыжик Е. А. Реперная система как способ геодезического обеспечения пути. Мир транспорта. 2015. Т. 13. № 6. С. 206–215.

Добрынин Н. Ф., Левицкий А. А. Роль реперной системы при строительстве и текущем содержании железных дорог. Инженерный вестник Дона. 2012. № 2. С. 142–145.

Vitalii Protsiuk. Georadar technologies application during determination of deformation characteristics of subgrade soils. TRANSBUD-2019 IOP Conf. Series: Materials Science and

Engineering. 2019. № 708. Art. №012023. IOP Publishing doi:10.1088/1757-899X/708/1/012023 1.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-13

Номер

Розділ

Статті