DOI: https://doi.org/10.18664/1994-7852.191.2020.217294

СИСТЕМИ ГЛОБАЛЬНОГО ПОЗИЦІОНУВАННЯ В ТЯГОВИХ РОЗРАХУНКАХ З РОЗРАХУВАННЯМ ЗНОСУ КОЛІСНИХ ПАР РУХОМОГО СКЛАДУ

Nikolay Barybin, Anatoliy Falendysh, Victoria Hatchenko, Olha Kletska, Elena Kiritseva

Анотація


У статті розглянуті питання встановлення впливу різних видів складових основного й додаткового опору, визначена необхідність отримання інформації з систем глобального позиціонування GPS/ГЛОНАСС поїзних локомотивів та її використання в тягових розрахунках, встановлена величина зносу деталей і вузлів екіпажної частини. Визначено рівняння основного опору заданого об’єкта дослідження на базі закону збереження механічної енергії та порівняльної технічної характеристики систем навігації.

Ключові слова


GPS/ГЛОНАСС, тягові розрахунки, екіпажна частина, математичне моделювання, локомотив

Повний текст:

PDF

Посилання


Xingxing Li, Xiaohong Zhang, Xiaodong Ren, Mathias Fritsche, Jens Wickert, Harald Schuh. Precise positioning with current multi-constellation Global Navigation Satellite Systems: GPS, GLONASS, Galileo and BeiDou. Scientific reports. Vol. 4. 2015. February. P. 1-14.

Осипов С. И., Осипов С. С. Основы тяги поездов: учебник для студентов техникумов и колледжей железнодорожного транспорта. Москва: УМК МПС России, 2010. 592 с.

Оценка жизненного цикла / Э. Д. Тартаковский, А. П. Фалендыш, Ю. Е. Калабухин, С. Г. Грищенко. Локомотив-информ: научный журнал. 2013. № 2 (80). С. 56-60.

Ермилов Р. В. Особенности спутниковой навигации системы ГЛОНАСС. Психолого-педагогический журнал Гаудеамус. 2012. № 2(20). С. 199-200.

Фалендиш А. П., Сумцов А. Л., Артеменко О. В. Програмний комплекс вибору системи технічної експлуатації маневрового тепловоза. Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. 2016. № 1. С. 54-61.

Черемисин В. Т. Роль информационных технологий в обеспечении надежности локомотива. Локомотив. 2017. № 9. С. 2-4.

Chen X., Lu C., Guo B., Guo F., Ge M., Li X., Schuh H. GPS/GLONASS Combined Precise Point Positioning With the Modeling of Highly Stable Receiver Clock in the Application of Monitoring Active Seismic Deformation. Journal of Geophysical Research. Vol. 123. 2018. May. Р. 4025-4040.

Pecháč P., Sága M. Controlling of local search methods' parameters in memetic algorithms using the principles of simulated annealing. Proc. Eng. Vol. 136. 2016. April. Р. 70-76.

Математичне моделювання основних параметрів у тягових розрахунках / А. П. Фалендиш, В. О. Гатченко, С. В. Возненко, О. В. Клецька, М. А. Барибін. Збірник наукових праць ДУІТ. Серія «Транспортні системи і технології». 2020. № 35. С. 102-112.

Правила тяговых расчетов для поездной работы: приказ № 867р. Утв. распоряжением ОАО «РЖД» от 12.05.2016. Москва, 2016. 510 с.

Марюхненко В. С., Пультяков А. В. Особенности контроля технического состояния подвижного состава на ходу поезда. Автоматика на транспорте. 2016. № 2(2). С. 272-286.

ЦТ-3921. Инструкция по эксплуатации и ремонту локомотивных скоростемеров 3СЛ-2М и приводов к ним. Утв. заместителем министра путей сообщения В. Ф. Сосниным 15.08.1980. Москва, 1980. 143 с.

Safna F., Sunny R. Artificial Neural Network Based Data Mining. International Journal of Innovative Science, Engineering & Technology. Vol. 5(4). 2015. June. Р. 240-245.

Анисимов В. А., Анисимов В. В. Тяговые расчеты: монография. Хабаровск, 2013. URL: https://www.sites.google.com/site/tagapoezd/monografia.

Кудрявцев Л. Д. Курс математического анализа. Москва: Дрофа, 2003. 703 с.

Воронов Ю. Е., Косолапов А. В. Сравнение спутниковых навигационных систем применяемых на автомобильном транспорте. Вестн. Кузбасского гос. техн. ун-та. Автомобильный транспорт. 2004. № 112. С. 80-85.




Flag Counter