ДОСЛІДЖЕННЯ ЗМІНИ ПОКАЗНИКА ЯКОСТІ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ З УРАХУВАННЯМ ВЗАЄМНОГО ВПЛИВУ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ЕЛЕМЕНТІВ СИСТЕМИ АВТОСЕРВІСУ

Автор(и)

  • Liudmyla Tarandushka Черкаський державний технологічний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.192.2021.223772

Ключові слова:

якість, технологічний процес, автосервісне підприємство

Анотація

Стаття присвячена дослідженню впливу незалежних параметрів, що описують функціонування системи автосервісу та якість технологічних процесів відновлення працездатності транспортних засобів. Аналіз проводиться за допомогою візуалізації нелінійної моделі типу Сугено, що розроблена в пакеті Matlab. Дослідження проводиться для таких типів автосервісних підприємств: пункти технічного обслуговування, авторемонтні майстерні, станції технічного обслуговування, авторизовані станції технічного обслуговування, спеціалізовані автосервісні підприємства, комплексні автосервісні підприємства. Показано, що для досліджуваних підприємств технічного сервісу різних типів зміна значень морфологічних ознак основних функціональних елементів дозволяє підвищити рівень якості технологічних процесів підтримування та відновлення технічного стану транспортних засобів від 0,1 до 21,1 %.

Біографія автора

Liudmyla Tarandushka, Черкаський державний технологічний університет

кандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри автомобілів та технологій їх експлуатації

Посилання

Mateichyk V. P., Tarandushka L. A., Kostian N. L. Optimization of autoservice enterprises activity based on the current state indicators. Systems and means of car transport. Problems of explotation and diagnostics. 2018. Vol. 14. P. 91‒99. URL: http://nv.nung.edu.ua/index.php/ nv/article/view/710 (last access: 02.09.2020).

Тарандушка Л. А., Костьян Н. Л. Функціональна модель вибору стратегії форми організації виробництва для якісного виконання послуг на автосервісному підприємстві. Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. 2018. № 1 (10). С. 131‒136. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ctmbt_2018_1_23 (дата звернення: 02.09.2020).

Тарандушка Л. А., Костьян Н. Л. Програмна підтримка реструктуризації виробництва в системі управління якістю авто сервісного підприємства. Науковий вісник Івано-Франківського національного університету нафти і газу. 2019. № 2(47). С. 48‒56.

Khaksar S. M., Nawaser K., Jahanshahi A. F., Kamalian A. R. The relationbetween after-sales services and entrepreneurial opportunities: Case study of Iran-Khodro Company. African Journal of Business Management. 2011. Vol. 5(13), P. 5152‒5161. DOI:10.5897/AJBM10.1226. URL: https://www.academia.edu/1470063/The_relation_between_after-sales_services_and_ entrepreneurial_opportunities_Case_study_of_Iran-_Khodro_Company (last access: 02.09.2020).

McMurrian R. C., Matulich E. Building customer value and profitability with business ethics. Journal of Business & Economics Research. 2006. Vol. 4(1111). P. 11‒18. URL: https://clutejournals.com/index.php/JBER/article/view/2710 (last access: 02.09.2020).

Baffour-Awuah Emmanuel. Service Quality in the Motor Vehicle Maintenance and Repair Industry: A Documentary Review. International Journal of Engineering and Modern Technology. 2018. ISSN 2504-8856 Vol. 4(1). P. 14‒34. URL: https://www.academia.edu/ 37280065/Service_Quality_in_the_Motor_Vehicle_Maintenance_and_Repair_Industry_A_Documentary_Review (last access: 02.09.2020).

Tarandushka L, Mateichyk V., Kostian N., Rud M. Assessing the quality level of technological processes at car service enterprises. Eastern-European jornal of enterprise technoligies. 2020. Vol. 2/3 (104). P. 58‒75.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-09-21

Номер

Розділ

Статті