ОБҐРУНТУВАННЯ КОНСТРУКЦІЇ КРАНОВОГО ХОДОВОГО КОЛЕСА З ЕЛАСТИЧНОЮ ВСТАВКОЮ

Автор(и)

  • Наталія Миколаївна Фідровська Харківський національний автомобільно - дорожній університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-5248-273X
  • Євген Дмитрович Слепужніков Національний університет цивільного захисту України, Україна https://orcid.org/0000-0002-5449-3512
  • Роман Володимирович Пономаренко Національний університет цивільного захисту України, Україна https://orcid.org/0000-0002-6300-3108
  • Дмитро Сергійович Козодой Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0003-3615-1815

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.193.2020.229771

Ключові слова:

колесо ходове, еластична вставка, мостовий кран, візок вантажний, динаміка, навантаження, коливання

Анотація

У статті розглянуто модернізовану конструкцію кранового ходового
колеса з еластичною вставкою. Метою дослідження є обґрунтування раціональної
конструкції ходового колеса на основі визначення динамічних зусиль, які виникають при
пересуванні вантажного візка та мосту крана. Отримано залежності для визначення
динамічних зусиль, які виникають при пересуванні ходового кранового колеса з урахуванням
жорсткості пружного кільця, яке вставлено в ходове колесо. Запропоновано конструкцію і
методику розрахунку ходового кранового колеса із завулканізованим кільцем.

Біографії авторів

Наталія Миколаївна Фідровська , Харківський національний автомобільно - дорожній університет

д-р техн. наук, професор кафедри будівельних і дорожніх машин

Євген Дмитрович Слепужніков, Національний університет цивільного захисту України

канд. техн. наук, викладач кафедри спеціальної хімії та хімічної технології

Роман Володимирович Пономаренко, Національний університет цивільного захисту України

канд. техн. наук, с.н.с., заступник начальника кафедри пожежної та
рятувальної підготовки 

Дмитро Сергійович Козодой, Український державний університет залізничного транспорту

канд. техн. наук, доцент кафедри охорони праці та навколишнього середовища

Посилання

Raksha S. V., Anofriev P. G., Bohomaz V. M., Kuropiatnyk O. S. Mathematical and

S-models of cargo oscillations during movement of bridge crane. Naukovyi Visnyk NHU. 2019.

№ 2. Р. 108–115. URL: https://DOI:10.29202/ nvngu/2019-2/16.

Артамонов Д. Н., Петров А. М. Модернизация механизма передвижения тележки

мостового крана. Молодой исследователь. 2017. Вып. 5 (8). С. 12–16. URL: http://midjournal.

ru/upload/iblock/18e/2_artamonov_12_16.pdf.

Korytov M. S. Bridge crane trolley movement in the anti-sway mode. Probl. Upr. 2017.

Issue 2. Р. 10–16. URL: http://mi.mathnet.ru/eng/pu1015.

Zeliс A., Zuber N., Sostakov R. Experimen-tal determination of lateral forces caused by

bridge crane skewing during travelling. Eksploatacja I Niezawodnosc – Maintenance and

Reliability. 2018. Vol. 20. No. 1. Р. 90–99. URL: http://dx.doi.org/10.17531/ein.2018. 1.12.

Gankevich V. F., Gryaznova L. V., Lisnyak A. G. Ways to enhance the reliability of wheel

pairs of locomotive transport. Naukovyi Visnyk NHU. 2012. № 5. Р. 76–79. URL:

https://nvngu.in.ua/index.php/ru/component/jdownloads/finish/35-05/565-2012-5-gankev/0.

Fidrovska N., Slepuzhnikov E., Perevoznik I. A contact problem solution with taking into

account shear deformations. Science and Education a New Dimension. Natural and Technical

Sciences. 2019. VII (23), Issue 193. Р. 80–81. URL: https://doi.org/10.31174/SEND-NT2019-

VII23-20.

Слепужников Е. Д. Расчет трехслойной цилиндрической конструкции. Горная

механика и машиностроение. 2016. № 1. С. 62–65. URL: http://repositsc. nuczu.edu.ua/ handle/

/7460.

Increase of operating reliability of the travel wheel using the use of the elastic inserts /

N. Fidrovska, E. Slepuzhnikov, O. Larin, I. Varchenko, V. Lipovyi, K. Afanasenko, S. Harbuz.

EUREKA: Physics and Engineering. 2020. Issue № 5 (30). Р. 69–79. URL: http://doi:10.21303/

-4262.2020.001387.

Molyneux-Berry P., Davis C., Bevan A. The Influence of Wheel/Rail Contact Conditions

on the Microstructure and Hardness of Railway Wheels. The Scientific World Journal. Volume

Article ID 209752. 2014. Р. 1–16. URL: http://dx.doi.org/10.1155/2014/209752.

An analytical mathematical method for calculation of the dynamic wheel–rail impact force

caused by wheel flat / M. Bogdevičius, R. Žygienė, G. Bureika, S. Dailydka. Vehicle system

dynamics. Issue 54 (5). 2016. Р. 689–705. URL: https://doi.org/10.1080/00423114.2016.1153114.

Слепужніков Є. Д. Визначення динамічних навантажень при пересуванні

вантажного візка мостового крана. Машинобудування. 2015. № 16. С. 34–37. URL:

http://nbuv.gov.ua/UJRN/ Mashbud_2015_16_7.

Ren Z., Iwnicki S., Xie G. A new method for determining wheel–rail multi-point contact.

Vehicle System Dynamics. 2011. Issue 49 (10). Р. 1533–1551. URL: https://doi.org/10.1080/

2010. 539237.

Shabana A. A., El–Ghandour A. I., Zaazaa K. E. Study of the effect of the spiral geometry on wheel/rail contact forces. Journal of Multi–body Dynamics. 2011. 225 (2). Р. 111–125. URL:

https://doi.org/10.1177/1464419311406626.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-23 — Оновлено 2021-10-05

Номер

Розділ

Статті