ОБҐРУНТУВАННЯ КОНСТРУКЦІЇ КРАНОВОГО ХОДОВОГО КОЛЕСА З ЕЛАСТИЧНОЮ ВСТАВКОЮ
DOI:
https://doi.org/10.18664/1994-7852.193.2020.229771Ключові слова:
колесо ходове, еластична вставка, мостовий кран, візок вантажний, динаміка, навантаження, коливанняАнотація
У статті розглянуто модернізовану конструкцію кранового ходового
колеса з еластичною вставкою. Метою дослідження є обґрунтування раціональної
конструкції ходового колеса на основі визначення динамічних зусиль, які виникають при
пересуванні вантажного візка та мосту крана. Отримано залежності для визначення
динамічних зусиль, які виникають при пересуванні ходового кранового колеса з урахуванням
жорсткості пружного кільця, яке вставлено в ходове колесо. Запропоновано конструкцію і
методику розрахунку ходового кранового колеса із завулканізованим кільцем.
Посилання
Raksha S. V., Anofriev P. G., Bohomaz V. M., Kuropiatnyk O. S. Mathematical and
S-models of cargo oscillations during movement of bridge crane. Naukovyi Visnyk NHU. 2019.
№ 2. Р. 108–115. URL: https://DOI:10.29202/ nvngu/2019-2/16.
Артамонов Д. Н., Петров А. М. Модернизация механизма передвижения тележки
мостового крана. Молодой исследователь. 2017. Вып. 5 (8). С. 12–16. URL: http://midjournal.
ru/upload/iblock/18e/2_artamonov_12_16.pdf.
Korytov M. S. Bridge crane trolley movement in the anti-sway mode. Probl. Upr. 2017.
Issue 2. Р. 10–16. URL: http://mi.mathnet.ru/eng/pu1015.
Zeliс A., Zuber N., Sostakov R. Experimen-tal determination of lateral forces caused by
bridge crane skewing during travelling. Eksploatacja I Niezawodnosc – Maintenance and
Reliability. 2018. Vol. 20. No. 1. Р. 90–99. URL: http://dx.doi.org/10.17531/ein.2018. 1.12.
Gankevich V. F., Gryaznova L. V., Lisnyak A. G. Ways to enhance the reliability of wheel
pairs of locomotive transport. Naukovyi Visnyk NHU. 2012. № 5. Р. 76–79. URL:
https://nvngu.in.ua/index.php/ru/component/jdownloads/finish/35-05/565-2012-5-gankev/0.
Fidrovska N., Slepuzhnikov E., Perevoznik I. A contact problem solution with taking into
account shear deformations. Science and Education a New Dimension. Natural and Technical
Sciences. 2019. VII (23), Issue 193. Р. 80–81. URL: https://doi.org/10.31174/SEND-NT2019-
VII23-20.
Слепужников Е. Д. Расчет трехслойной цилиндрической конструкции. Горная
механика и машиностроение. 2016. № 1. С. 62–65. URL: http://repositsc. nuczu.edu.ua/ handle/
/7460.
Increase of operating reliability of the travel wheel using the use of the elastic inserts /
N. Fidrovska, E. Slepuzhnikov, O. Larin, I. Varchenko, V. Lipovyi, K. Afanasenko, S. Harbuz.
EUREKA: Physics and Engineering. 2020. Issue № 5 (30). Р. 69–79. URL: http://doi:10.21303/
-4262.2020.001387.
Molyneux-Berry P., Davis C., Bevan A. The Influence of Wheel/Rail Contact Conditions
on the Microstructure and Hardness of Railway Wheels. The Scientific World Journal. Volume
Article ID 209752. 2014. Р. 1–16. URL: http://dx.doi.org/10.1155/2014/209752.
An analytical mathematical method for calculation of the dynamic wheel–rail impact force
caused by wheel flat / M. Bogdevičius, R. Žygienė, G. Bureika, S. Dailydka. Vehicle system
dynamics. Issue 54 (5). 2016. Р. 689–705. URL: https://doi.org/10.1080/00423114.2016.1153114.
Слепужніков Є. Д. Визначення динамічних навантажень при пересуванні
вантажного візка мостового крана. Машинобудування. 2015. № 16. С. 34–37. URL:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/ Mashbud_2015_16_7.
Ren Z., Iwnicki S., Xie G. A new method for determining wheel–rail multi-point contact.
Vehicle System Dynamics. 2011. Issue 49 (10). Р. 1533–1551. URL: https://doi.org/10.1080/
2010. 539237.
Shabana A. A., El–Ghandour A. I., Zaazaa K. E. Study of the effect of the spiral geometry on wheel/rail contact forces. Journal of Multi–body Dynamics. 2011. 225 (2). Р. 111–125. URL:
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.