ВИЗНАЧЕННЯ НАВАНТАЖЕНОСТІ НЕСУЧОЇ КОНСТРУКЦІЇ ВАГОНА- ПЛАТФОРМИ ПРИ ПЕРЕВЕЗЕННІ ВІЙСЬКОВОЇ ТЕХНІКИ

Автор(и)

  • Олексій Вікторович Фомін Державний університет інфраструктури та технологій, Україна https://orcid.org/0000-0003-2387-9946
  • Гліб Леонідович Ватуля Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0002-3823-7201
  • Альона Олександрівна Ловська Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0002-8604-1764

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.195.2021.240874

Ключові слова:

вагон-платформа, несуча конструкція, міцність, динамічна навантаженість, модальний аналіз, комбіновані перевезення

Анотація

У статті наведено результати досліджень навантаженості несучої конструкції вагона-платформи при перевезенні військової техніки. Для забезпечення надійності кріплення військової техніки пропонується встановлення на несучу конструкцію вагона-платформи спеціальних римів. Результати розрахунку на міцність підтвердили доцільність запропонованого рішення. Досліджено динамічну навантаженість удосконаленої несучої конструкції вагона-платформи. Встановлено, що хід вагона оцінюється як «добрий». Проведені дослідження сприятимуть підвищенню ефективності експлуатації рухомого складу шляхом залучення до військово-стратегічних питань, а також будуть корисними напрацюваннями при проектуванні та створенні інноваційних конструкцій рухомого складу

Біографії авторів

Олексій Вікторович Фомін , Державний університет інфраструктури та технологій

д-р техн. наук, професор

Гліб Леонідович Ватуля, Український державний університет залізничного транспорту

 д-р техн. наук, професор, проректор

Альона Олександрівна Ловська, Український державний університет залізничного транспорту

канд. техн. наук, доцент

Посилання

Наставление по перевозкам войск железнодорожным, морским, речным и воздушным

транспортом. Москва: Военное издательство, 1987.

Закрепление военной техники на железнодорожной платформе. URL: http://www.

compancommand.com/index/zakreplenie_na_platformakh/0-204 (дата обращения: 00.12.10).

Цусимские форумы. История войны на море с древнейших времен до наших дней.

URL: http://tsushima.su/forums/viewtopic.php?pid=966053 (дата обращения: 27.06.2015).

Погрузка танков. URL: http://nevsedoma.com.ua/index.php?newsid=144429 (дата

обращения: 23.04.2012).

Підвищення рівня надійності кріплення військової колісної техніки на залізничній

платформі / В. В. Костюк, П. О. Русіло, Ю. В. Варванець, О. М. Калінін. Вісник Національного

технічного університету «ХПІ». Серія: Транспортне машинобудування. 2018. № 29 (1305).

С. 56–61.

Михайлов В. В., Дорошенко П. А., Куанышев К. И. Перевозка автомобильной техники

по железной дороге. Молодой ученый. 2011. № 4. Т. 1. С. 45–46.

Кельріх М. Б., Федосов-Ніконов Д. В. Дослідження на міцність конструкції

довгобазної платформи. Вісник Східноукраїнського Національного університету імені

Володимира Даля. 2016. № 1 (225). С. 90–94.

Недужа Л. О., Швець А. О. Теоретичні та експериментальні дослідження міцнісних

якостей хребтової балки вантажного вагона. Наука та прогрес транспорту: Вісник

Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту. 2018. № 1 (73). С. 131–147. doi: 10.15802/stp2018/123457.

Pavol Šťastniak, Pavol Kurčík, Alfréd Pavlík. Design of a new railway wagon for intermodal

transport with the adaptable loading platform. MATEC Web of Conferences. 2018. Vol. 235(2):

Lovska A., Fomin O., Chechet A., Soloviova O. Determining the features of loading the

improved bearing structure of a platform wagon for the transportation of military equipment. EasternEuropean Journal of Enterprise Technologies. 2020. № 3/7 (105). P. 20–26.

Fomin O., Lovska A., Kudelya V., Smyrnova I. Determining the dynamic loading and

strength of the bearing structure of a covered wagon when firing from it. Eastern-European Journal

of Enterprise Technologies. 2020. № 4/7 (106). P. 33–41.

Divya Priya G., Swarnakumari А. Modeling and analysis of twenty tonne heavy duty

trolley. Intern. J. of Innovative Technology and Research. 2014. Vol. 2, No. 6. P. 1568–1580.

Rationalization of cross-sections of the composite reinforced concrete span structure of

bridges with a monolithic reinforced concrete roadway slab / G. L. Vatulia, O. V. Lobiak,

S. V. Deryzemlia, M. A. Verevicheva, Ye. F. Orel. IOP Conference Series: Materials Science and

Engineering. 2019. Vol. 664. 012014. doi:10.1088/1757-899X/664/1/012014.

Vatulia G., Komagorova S., Pavliuchenkov M. Optimization of the truss beam. Verification

of the calculation results. MATEC Web of Conferences. 2018. Vol. 230. 02037. doi:

1051/matecconf/201823002037

ДСТУ 7598:2014. Вагони вантажні. Загальні вимоги до розрахунків та проектування

нових і модернізованих вагонів колії 1520 мм (несамохідних). Чинний від 2015-07-01.

ГОСТ 33211-2014. Вагоны грузовые. Требования к прочности и динамическим

качествам. Действителен от 2014-12-22. URL: http://internet-law.ru/gosts/gost/60124/ (дата

обращения: 24.04.2019).

Дьомін Ю. В., Черняк Г. Ю. Основи динаміки вагонів: навч. посіб. Київ: КУЕТТ, 2003.

с.

Нагруженность контейнеров-цистерн, расположенных на железнодорожной

платформе, при ударах в автосцепку / Г. И. Богомаз, Д. Д. Мехов, О. П. Пилипченко,

Ю. Г. Черномашенцева. Динаміка та керування рухом механічних систем: зб. наук. праць.

Київ: АНУ, Інститут технічної механіки, 1992. С. 87–95.

Дьяконов В. MATHCAD 8/2000: спец. справ. Санкт-Петербург: Питер, 2000. 592 с.

Кирьянов Д. В. Mathcad 13. Санкт-Петербург: БХВ-Петербург, 2006. 608 с.

Космин В. В. Основы научных исследований: учеб. пособ. Москва: ГОУ «Учебнометодический центр по образованию на железнодорожном транспорте», 2007. 271 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-29 — Оновлено 2021-10-06