ВПЛИВ ПОМИЛОК У ВИЗНАЧЕННІ УХИЛУ ТРАСУВАННЯ НА ТОЧНІСТЬ ГЕОДЕЗИЧНОГО ОБҐРУНТУВАННЯ ТРАСИ
DOI:
https://doi.org/10.18664/1994-7852.196.2021.242225Ключові слова:
геодезичне обґрунтування, ухил трасування, керівний ухил, еквівалентний ухил, точністьАнотація
Накопичення помилок у передачі координат при проєктуванні залізничної
лінії призводить не тільки до зміни будівельної вартості та обсягів робіт, але й змінює умови
проєктування ліній і величину експлуатаційних витрат. У статті математично
обґрунтовано чинники, які впливають на довжину лінії, що проєктується. Встановлено, що
вплив помилок у ходах робочого обґрунтування проявляється в розбіжності істинної та
запроєктованої протяжності траси. Неврахування цієї помилки призведе до значних
перевитрат коштів під час будівництва лінії більшої протяжності, ніж це необхідно.
Посилання
Han J.-Y., Chen A., Lin Y.-T. Image-Based Approach for Road Profile Analyses. Journal of
Surveying Engineering. American Society of Civil Engineers. 2016. Vol. 142 (1). Р. 06015003.
URL: http://dx.doi.org/10.1061/(asce)su.1943-5428.0000160 (last access: 12.04.2021).
Park J. H., Lee W. H. Orthophoto and DEM Generation in Small Slope Areas Using Low
Specification UAV. Journal of the Korean Society of Surveying, Geodesy, Photogrammetry and
Cartography. 2016. Vol. 34 (3). Р. 283–290. URL: https://doi.org/10.7848/KSGPC.2016.34.3.283
(last access: 12.04.2021).
Deaconu O., Deaconu A. Numerical methods to find the slope at a point on map using level
curves. Application in road designing. IOP Conference Series: Materials Science and Engineering.
Vol. 789. Р. 012017. URL: https://doi.org/10.1088/1757-899X/789/1/012017. (last access:
04.2021).
Erdogan B., Durdag U. M., Hekimoglu S. Efficacy of the conventional deformation analysis
based on different strategies on the design stage of the network. Survey Review. 2020. Vol. 52 (372).
Р. 278–286. URL: https://doi.org/10.1080/00396265.2018.1553009. (last access: 12.04.2021).
Dainian J. Surveying and mapping technology in urban road engineering construction.
Geomatics Observation. 2020. Vol. 2 (2). Р. 49–59. URL: https://doi.org/10.35534/go.0202010c.
(last access: 12.04.2021).
Ajvazi B., Czimber K. A comparative analysis of different DEM interpolation methods in
GIS: case study. Geodesy and Cartography. 2019. Vol. 45 (1). Р. 43–48. URL: https://doi.org/
3846/gac.2019.7921. (last access: 12.04.2021).
Herban I. S., Vilceanu C.-B., Grecea C. Road-Structure Monitoring with Modern Geodetic
Technologies. Journal of Surveying Engineering. 2017. Vol. 143 (4). Р. 05017004
URL: https://doi.org/10.1061/(ASCE)SU.1943-5428.0000218 (last access: 12.04.2021).
İnce H., Erdem N. A method for drawing vertical curve in longitudinal profile in road project.
Survey Review. 2018. Vol. 51 (368). P. 413–421. URL: http://dx.doi.org/10.1080/
2018.1470071. (last access: 12.01.2021).
Kotlarz P., Siejka M., Mika M. Assessment of the accuracy of DTM river bed model using
classical surveying measurement and LiDAR: a case study in Poland. Survey Review. 2020. Vol. 52
(372). P. 246–252. URL: https://doi.org/10.1080/00396265.2019.1696515. (last access: 12.04.2021).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.