ВИЗНАЧЕННЯ УМОВ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ГРАВІТАЦІЙНО- ПРИЦІЛЬНОГО ГАЛЬМУВАННЯ ВІДЧЕПІВ
DOI:
https://doi.org/10.18664/1994-7852.196.2021.242270Ключові слова:
сортувальний пристрій, гравітаційно-прицільне гальмування відчепів, поздовжній профіль, розпуск вагонівАнотація
Робота спрямована на визначення умов застосування технології
гравітаційно-прицільного гальмування відчепів, реалізація якої можлива за наявності
спеціального профілю сортувального пристрою без гальмових позицій на спускній частині.
Обґрунтування умов застосування цієї технології базується на аналізі результатів
розрахунку показників процесу скочування розрахункових вагонів при різних значеннях
швидкості розпуску, швидкості і напрямку вітру. Основними причинами незастосовності
запропонованої технології є перевищення допустимої швидкості руху вагонів по стрілочних
переводах і перевищення допустимої швидкості їх входу на уповільнювачі паркової гальмової
позиції.
Посилання
Шелухин В. И. Универсальный модуль управления тормозными позициями.
Автоматика, связь, информатика. 2000. № 5. С. 12–14.
Шабельников А. Н., Ольгейзер И. А., Рогов С. А. Управление тормозными средствами
сортировочных горок: повышение качества и эффективности. Вестник Ростовского
государственного университета путей сообщения. 2015. № 2. С. 74–79.
Shabelnikov A. N., Lyabakh N. N. Intellectualization of sorting processes control on the basis of
instrumental determination of analogies. 2nd International Conference on Intelligent Information
Technologies for Industry, IITI 2017, Varna, Bulgaria. 2017. P. 138–145.
URL: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-68324-9_15 (last access: 01.03.2021).
Кобзев В. А. Новые вагонные замедлители. Автоматика, связь, информатика. 2009.
№ 10. С. 10–12.
Кобзев В. А. Развитие технических средств механизации сортировочных горок.
Автоматика, связь, информатика. 2011. № 2. С. 13–14.
Бессоненко С. А. Режимы торможения отцепов на тормозных позициях.
Совершенствование эксплуатационной работы железных дорог : сб. науч. трудов. Новосибирск,
С. 129–144.
Оптимизация режимов торможения отцепов на сортировочных горках : монография /
В. И. Бобровский, Д. Н. Козаченко, Н. П. Божко и др. Днепропетровск : Изд-во Маковецкий, 2010.
с.
Kozachenko D., Bobrovskyi V., Demchenko Y. A method for optimization of time intervals
between rolling cuts on sorting humps. Journal of Modern Transportation. 2018. 26(3). P. 189–199.
URL: https://link.springer.com/article/10.1007/s40534-018-0161-2 (last access: 03.03.2021).
Research on profile optimization design method for coupling area in marshalling yard under
application of heavy haul freight car / H. Zhang, H. Yang, S. Xia, J. Wang, R. Li. Journal of the China
Railway Society. 2016. 38 (10). P. 14–19. URL: https://d.wanfangdata.com.cn/periodical/
tdxb201610002 (last access: 05.03.2021).
Бобровский В. И., Колесник А. И. Определение рациональной конструкции
продольного профиля сортировочной горки. Транспортні системи та технології перевезень: зб.
наук. праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені
академіка В. Лазаряна. Дніпропетровськ: ДНУЗТ, 2012. Вип. 4. С. 19–24.
Бессоненко С. А. Оптимизация основных параметров сортировочной горки.
Совершенствование эксплуатационной работы железных дорог: сб. науч. трудов. Новосибирск,
С. 4–25.
Бобровский В. И., Колесник А. И., Дорош А. С. Совершенствование конструкции плана
путевого развития горочных горловин. Транспортні системи та технології перевезень: зб. наук.
праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка
В. Лазаряна. Дніпропетровськ: ДНУЗТ, 2011. Вип. 1. С. 27–33.
Розсоха О. В. Ефективність роботи сортувальних гірок при застосуванні нових гіркових
горловин. Восточно-Европейский журнал передовых технологий. 2008. 5/3 (35). С. 51–59.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.