ВИЗНАЧЕННЯ УМОВ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ГРАВІТАЦІЙНО- ПРИЦІЛЬНОГО ГАЛЬМУВАННЯ ВІДЧЕПІВ

Автор(и)

  • Олександр Миколайович Огар Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0003-1967-5828
  • Ігор В’ячеславович Берестов Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0002-1209-6885
  • Максим Юрійович Куценко Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0001-6020-7749
  • Тетяна Тимофіївна Берестова Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • Вікторія Віталіївна Рабін Український державний університет залізничного транспорту, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.196.2021.242270

Ключові слова:

сортувальний пристрій, гравітаційно-прицільне гальмування відчепів, поздовжній профіль, розпуск вагонів

Анотація

Робота спрямована на визначення умов застосування технології
гравітаційно-прицільного гальмування відчепів, реалізація якої можлива за наявності
спеціального профілю сортувального пристрою без гальмових позицій на спускній частині.
Обґрунтування умов застосування цієї технології базується на аналізі результатів
розрахунку показників процесу скочування розрахункових вагонів при різних значеннях
швидкості розпуску, швидкості і напрямку вітру. Основними причинами незастосовності
запропонованої технології є перевищення допустимої швидкості руху вагонів по стрілочних
переводах і перевищення допустимої швидкості їх входу на уповільнювачі паркової гальмової
позиції.

Біографії авторів

Олександр Миколайович Огар, Український державний університет залізничного транспорту

д-р техн. наук, професор кафедри залізничних станцій та вузлів

Ігор В’ячеславович Берестов, Український державний університет залізничного транспорту

канд. техн. наук, доцент кафедри залізничних станцій та вузлів

Максим Юрійович Куценко, Український державний університет залізничного транспорту

канд. техн. наук, доцент кафедри залізничних станцій та вузлів

Тетяна Тимофіївна Берестова, Український державний університет залізничного транспорту

провідний інженер кафедри залізничних станцій та вузлів

Вікторія Віталіївна Рабін, Український державний університет залізничного транспорту

магістрант

Посилання

Шелухин В. И. Универсальный модуль управления тормозными позициями.

Автоматика, связь, информатика. 2000. № 5. С. 12–14.

Шабельников А. Н., Ольгейзер И. А., Рогов С. А. Управление тормозными средствами

сортировочных горок: повышение качества и эффективности. Вестник Ростовского

государственного университета путей сообщения. 2015. № 2. С. 74–79.

Shabelnikov A. N., Lyabakh N. N. Intellectualization of sorting processes control on the basis of

instrumental determination of analogies. 2nd International Conference on Intelligent Information

Technologies for Industry, IITI 2017, Varna, Bulgaria. 2017. P. 138–145.

URL: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-68324-9_15 (last access: 01.03.2021).

Кобзев В. А. Новые вагонные замедлители. Автоматика, связь, информатика. 2009.

№ 10. С. 10–12.

Кобзев В. А. Развитие технических средств механизации сортировочных горок.

Автоматика, связь, информатика. 2011. № 2. С. 13–14.

Бессоненко С. А. Режимы торможения отцепов на тормозных позициях.

Совершенствование эксплуатационной работы железных дорог : сб. науч. трудов. Новосибирск,

С. 129–144.

Оптимизация режимов торможения отцепов на сортировочных горках : монография /

В. И. Бобровский, Д. Н. Козаченко, Н. П. Божко и др. Днепропетровск : Изд-во Маковецкий, 2010.

с.

Kozachenko D., Bobrovskyi V., Demchenko Y. A method for optimization of time intervals

between rolling cuts on sorting humps. Journal of Modern Transportation. 2018. 26(3). P. 189–199.

URL: https://link.springer.com/article/10.1007/s40534-018-0161-2 (last access: 03.03.2021).

Research on profile optimization design method for coupling area in marshalling yard under

application of heavy haul freight car / H. Zhang, H. Yang, S. Xia, J. Wang, R. Li. Journal of the China

Railway Society. 2016. 38 (10). P. 14–19. URL: https://d.wanfangdata.com.cn/periodical/

tdxb201610002 (last access: 05.03.2021).

Бобровский В. И., Колесник А. И. Определение рациональной конструкции

продольного профиля сортировочной горки. Транспортні системи та технології перевезень: зб.

наук. праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені

академіка В. Лазаряна. Дніпропетровськ: ДНУЗТ, 2012. Вип. 4. С. 19–24.

Бессоненко С. А. Оптимизация основных параметров сортировочной горки.

Совершенствование эксплуатационной работы железных дорог: сб. науч. трудов. Новосибирск,

С. 4–25.

Бобровский В. И., Колесник А. И., Дорош А. С. Совершенствование конструкции плана

путевого развития горочных горловин. Транспортні системи та технології перевезень: зб. наук.

праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка

В. Лазаряна. Дніпропетровськ: ДНУЗТ, 2011. Вип. 1. С. 27–33.

Розсоха О. В. Ефективність роботи сортувальних гірок при застосуванні нових гіркових

горловин. Восточно-Европейский журнал передовых технологий. 2008. 5/3 (35). С. 51–59.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-12