Обґрунтування раціонального варіанта розвитку лінії швидкісного руху відповідно до техніко-технологічних та економічних критеріїв

Автор(и)

  • Анна Леонідівна Кравець Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0003-1165-1960
  • Аркадій Валерійович Чернолуцький Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • Святослав Вiталiйович Серпокрилов Український державний університет залізничного транспорту, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.197.2021.248321

Ключові слова:

високошвидкісний рух, пасажирські перевезення, одно-, двоколійна лінія, час ходу поїзда, капіталовкладення в інфраструктуру

Анотація

Запропоновано методику обґрунтування раціонального варіанта розвитку лінії при організації швидкісного та високошвидкісного руху на основі техніко-технологічних та економічних критеріїв. Завдання визначення раціонального варіанта розвитку лінії для швидкісного (високошвидкісного) руху пропонується вирішувати як завдання оптимального розподілу ресурсів за елементами лінії з урахуванням техніко-технологічних та економічних критеріїв. Залежно від цілей розрахунку, завдання пропонується розглядати у прямій та зворотній постановці. Отримані результати можуть бути використані при обґрунтуванні рішень щодо застосування одноколійних елементів та визначення раціональної конфігурації одноколійнодвоколійних ліній при організації швидкісного руху.

Біографії авторів

Анна Леонідівна Кравець, Український державний університет залізничного транспорту

кандидат технічних наук, доцент кафедри управління вантажною і комерційною роботою

Аркадій Валерійович Чернолуцький , Український державний університет залізничного транспорту

магістр кафедри управління вантажною і комерційною роботою

Святослав Вiталiйович Серпокрилов, Український державний університет залізничного транспорту

магістр кафедри управління вантажною і комерційною роботою

Посилання

Petersen E. R. and Taylor A. J. Design of single-track rail line for high-speed trains /

Transportation Research. Part A: General, 21(1), 1987. P. 47–57.

Andersen S. Проблематика смешанных пассажирских и грузовых перевозок при

большой разнице скоростей движения: пер. с нем. Eisenbahntechnische Rundschau. 1999.

№№ 1–3. С. 15–16, 23–26, 28–29.

Goverde R. M. A delay propagation algorithm for large-scale railway traffic networks.

Transportation Research. Part C: Emerg. Technol. 2010. 18(3). P. 269–287.

Goverde R. M. and Hansen I. A. Delay propagation and process management at railway

stations. 5th World Conference on Railway Research (Köln, November 25–29, 2001).

Castillo E., Nogal M. and Grande Z. An Alternate Double-Single Track Proposal for HighSpeed Peripheral Railway Lines. Computer-Aided Civil and Infrastructure Engineering. 2015. 30.

P. 181–201.

Castillo E., Gallego I., Urena J. and Coronado J. Timetabling optimization of a mixed

double- and singletracked railway network. Applied Mathematical Modelling. 2011. 35. P. 859–878.

Пшинько А., Курган Н., Патласов А. Основные направления развития транспортной

инфраструктуры при внедрении скоростного движения на железных дорогах Украины.

Transport Bridge Europe-Asia: Proceedings of the V Georgian-Polish International ScientificTechnical Conference, October 15-17, 2019 / Akaki Tsereteli State University [et al.]. Kutaisi,

Georgia, 2019. P. 85–90.

Andreas Dypvik Landmark and Nils O.E. Olsson Amdahl Seim Method of analysis for

delay propagation in a single-track network. Journal of Rail Transport Planning & Management.

7. P. 77–97.

Курган М. Б., Курган Д. М. Теоретичні основи впровадження високошвидкісного

руху поїздів в Україні: монографія. Дніпро: Дніпропетр. нац. ун-т залізнич. трансп. ім. акад.

В. Лазаряна, 2016. С. 269–284.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-22