ДІАГНОСТИКА ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ СТІЙКОСТІ КОЛІЇ З ВИКОРИСТАННЯМ РІЗНИХ ТИПІВ СКРІПЛЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.18664/1994-7852.198.2021.256615Ключові слова:
залізнична колія, проміжні рейкові скріплення, угон колії, погонний опір поздовжньому зсуву, сили угону, температурні сили, гальмівні сили, модуль пружності, жорсткість рейкових ниток, поздовжня і поперечна стійкістьАнотація
Проведені теоретичні та експериментальні дослідження горизонтальних
поперечних і поздовжніх сил та проведений аналіз поздовжньої та поперечної стійкості колії
можуть бути використані при розрахунках залізничної колії на міцність і стійкість та
встановленні сфер застосування залізничної колії зі скріпленнями КПП-5, прогнозуванні
ресурсу експлуатації конструкції та розробленні нормативів проведення ремонтно-колійних
робіт. Основним завданням експериментальних досліджень було встановлення фактичного стану елементів проміжних скріплень і залізобетонних шпал, знаходження максимальної сили
опору рейки поздовжньому переміщенню, які забезпечуються скріпленнями при різних умовах
експлуатації. Виконано експериментальні дослідження пружних характеристик
горизонтальних поздовжніх характеристик жорсткості рейкових ниток, дослідження
виконувались у різні пори року. Виконані експериментальні дослідження поперечних
деформацій рейкових ниток по головці і підошві рейок дали можливість визначити точні
характеристики горизонтальної бокової жорсткості рейкових ниток для рейок типу Р65 при
скріпленнях різних типів.
Посилання
Альбрехт В. Г., Коган А. Я. Угон железнодорожного пути и борьба с ним /
Министерство путей сообщения РФ. Всероссийский научно-исследовательский институт
железнодорожного транспорта. Москва: Транспорт, 1996. 160 с.
Дослідження впливу вантажонапруженості й плану колії на працездатність пружного
проміжного скріплення типу КПП-5 та шпали типу СБ3 і розробка рекомендацій щодо їх
удосконалення: звіт про науково-дослідну роботу. Дніпро: ДНКТБКГ, 2016. 87 с.
Мойсеєнко К. В., Суслов В. М., Татуревич А. А. Обґрунтування необхідності
скасування обмеження застосування скріплення типу КПП-5 за критерієм вантажонапруженості. Залізничний транспорт України: наук.-практ. журнал. 2017. № 2. С. 55–64.
Скріплення проміжні пружні типу КПП-5: ТУ У 35.2-30268559-118:2009. 41 с.
Маркуль Р. В. Розробка технології контролю та утримання залізничної колії зі
скріпленням типу КПП-5. Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного
університету транспорту Міністерства освіти і науки України. Серія «Транспортні системи
і технології». Київ: ДЕТУТ, 2015. Вип. 26–27. C.58–68.
Slobodyanyuk M., Gorobchenko O. Structural analysis of territorial transport systems based
on classification methods. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 2020. Vol. 1.
No. 4 (103). Р. 23–32. URL:https://doi.org/10.15587/1729-4061.2020.194158 (last access: 02.12.2021).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.