ТЕОРЕТИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ МОЖЛИВОСТІ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ПРОМІЖНОГО РЕЙКОВОГО СКРІПЛЕННЯ ТИПУ КПП-5 НА ПЕРСПЕКТИВНИХ ДІЛЯНКАХ ЗАЛІЗНИЦЬ УКРАЇНИ, ДЕ ПЛАНУЄТЬСЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ШВИДКІСНОГО РУХУ
DOI:
https://doi.org/10.18664/1994-7852.198.2021.256640Ключові слова:
швидкісний рух, проміжні рейкові скріплення, розрахунки залізничної колії на міцністьАнотація
У статті наведено результати багатоваріантних розрахунків напружень,
які виникають в елементах залізничної колії під дією сучасних типів швидкісного рухомого
складу. Встановлено, що з точки зору міцності проміжні рейкові скріплення типу КПП-5
українського виробництва можуть експлуатуватись у прямих ділянках зі швидкостями
більше 160 км/год з термічно обробленими рейками типу Р65 на залізобетонних шпалах з
епюрою укладання 1840 шт/км із щебеневим баластом товщиною 40 см. Аналітичне
порівняння рівня напружень, що виникають в елементах залізничної колії в прямих із
проміжним рейковим скріпленням типу КПП-5 українського виробництва та системою
прикріплення рейок W30 виробництва компанії «Vossloh», показало приблизно той самий
рівень напруженого стану в елементах залізничної колії.
Посилання
Даніленко Е. І. Залізнична колія. Улаштування, проектування і розрахунки, взаємодія
з рухомим складом: підруч. для вищ. навч. закл.: у 2 т. Київ: Інпрес, 2010. Т. 2. 456 с.
Даренський О. М., Бєліков Е. А. Аналіз розвитку теорій розрахунків залізничних колій.
Зб. наук. праць УкрДУЗТ. 2016. № 154. С. 149–55.
Правила производства расчетов верхнего строения железнодорожного пути на
прочность. Москва: Трансжелдориздат, 1954. 70 с.
Тимошенко С. П. Прочность и колебания элементов конструкций. Москва: Наука,
704 с.
Вериго М. Ф., Коган А. Я. Взаимодействие пути и подвижного состава. Москва:
Транспорт, 1986. 559 с.
Kurhan M. B., Kurhan D. M. Theoretical basis for the introduction of high-speed trains in
Ukraine (DNUZT, Dnipro, 2016). 283 р.
Kurhan D., Kurhan M. Modeling the Dynamic Response of Railway Track // IOP Conf. Ser.:
Materials Science and Engineering. 2019. Vol. 708. p. 012013. doi: 10.1088/1757-
X/708/1/012013.
Kurhan M., Kurhan D. Problems of providing international railway transport. Matec. 2018.
Vol. 230. Р. 01007. doi: 10.1051/matecconf/201823001007.
Курган М. Б., Курган Д. М. Теоретичні основи впровадження високошвидкісного руху
поїздів в Україні: монографія. Дніпро: Вид-во ДНУЗТ, 2016. 283 с.
Даніленко Е. І., Рибкін В. В. Правила розрахунків залізничної колії на міцність і
стійкість. ЦП–0117. Київ: Транспорт України, 2004. 64 с.
Высокоскоростной железнодорожный транспорт. Общий курс: учеб. пособ.: в 2 т.
/ И. П. Киселев и др.; под ред. И. П. Киселева. Москва: ФГБО «Учебно-методический центр
по образованию на железнодорожном транспорте», 2014. Т. 2. 272 с.
Velaro RUS-High-Speed Trains. URL: https://press.siemens.com/global/en/feature/velarorus-high-speed-trains-russian-railways.
Stadler FLIRT 200 (ЭПм). URL: http://history.rw.by/lokomotivy/epm/.
Sm6 «Алле́гро». URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/Allegro_(электропоезд).
Talgo 250. URL: https://www.talgo.com/en/rolling-stock/high-speed/250/.
Locomotive Travca. URL: https://www.talgo.com/en/rolling-stock/locomotives/travca/.
Электровоз ЭП20 – руководство по эксплуатации. URL: https://zinref.ru/000_
uchebniki/05301_transport_jd_elektrovozi/000_00_ep_20_elektrovoz_rukovodstvo/000.htm.
Правила эксплуатации электровозов серии KZ4A. URL: https://ktzh-gp.kz/upload/
iblock/b09/fxqsgadnabwpzu%20.lbwszyjyuvgtzjacofaeyhfc%20ugdrvdlhfiaegjcbejvesvgh%20bhm
aorcjxg%20KZ4A.pdf.
Электровоз постоянного тока: ЧС200. URL: https://sites.google.com/site/tagapoezd/
tagsredstva/chs200.
Даренський О. М., Бєліков Е. А Перспективні конструкції проміжних скріплень для
умов промислового залізничного транспорту. ІКСЗТ. Харків: УкрДУЗТ, 2015. № 2. С .57–61.
Анкерное бесподкладочное промежуточное рельсовое скрепление АРС. Московский
Государственный Университет Путей Сообщения (МИИТ). Москва, 2008. 34 с.
Онищенко В. Упругие рельсовые скрепления компании Vossloh. Українські залізниці,
№ 8 (14). С. 60–64.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.