ОПТИМІЗАЦІЯ РОЗМІЩЕННЯ ТОЧОК УМОВНОЇ РЕПЕРНОЇ МЕРЕЖІ ДЛЯ КРИВИХ ДІЛЯНОК ЗАЛІЗНИЦЬ
DOI:
https://doi.org/10.18664/1994-7852.201.2022.267757Ключові слова:
геодезична реперна мережа, залізнична крива, координати, точністьАнотація
Контроль геодезичних параметрів дуже важливий для безпеки руху на
залізниці. Такий контроль необхідно проводити регулярно через відхилення осі колії внаслідок
руху поїздів. Метою статті є розроблення математичного обґрунтування розміщення
залізничних реперів для створення «власної» умовної реперної мережі залізниці. Ці постійні
репери є основними точками як для етапу будівництва, так і етапу експлуатації. Описано
метод і отримано координати кривої від будь-якої точки умовної реперної мережі залізниці.
Посилання
Celms A., Parsova V., Reke I., Akmentins J. Tendencies of development of local geodetic
network in Riga city. Baltic Surveying. 2018. Vol. 9. P. 8-15. URL: http://dx.doi.org/
22616/j.balticsurveying.2018.013 (last access: 01.08.2022).
Celms A., Reke I., Brinkmanis-Brimanis M., Pukite V. 2019. Evaluation of the Local
Geodetic Network in Jurmala City. Baltic Surveying. 2019. Vol. 10. P. 8-15. URL: https://doi.org/
22616/j.balticsurveying.2019.001 (last access: 01.08.2022).
Kriauciunaite-Neklejonoviene V., Rekus D., Balevicius G., Kolbovskij O. Technology of
Geodetic Control at Railway Construction Stages. Baltic Surveying. 2018. Vol. 8. P. 52-60.
URL: https://doi.org/10.22616/j.balticsurveying.2018.007 (last access: 01.08.2022).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.