ОПТИМІЗАЦІЯ РОЗМІЩЕННЯ ТОЧОК УМОВНОЇ РЕПЕРНОЇ МЕРЕЖІ ДЛЯ КРИВИХ ДІЛЯНОК ЗАЛІЗНИЦЬ

Автор(и)

  • Костянтин Анатолійович Мамонов Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова, Україна https://orcid.org/0000-0002-0797-2609
  • Олександр Сергійович Саяпін Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • Євген Федорович Орел Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0002-6261-1558
  • Світлана Миколаївна Камчатна Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0001-5711-4146
  • Оксана Михайлівна Пустовойтова Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова, Україна https://orcid.org/0000-0003-4078-4834

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.201.2022.267757

Ключові слова:

геодезична реперна мережа, залізнична крива, координати, точність

Анотація

Контроль геодезичних параметрів дуже важливий для безпеки руху на
залізниці. Такий контроль необхідно проводити регулярно через відхилення осі колії внаслідок
руху поїздів. Метою статті є розроблення математичного обґрунтування розміщення
залізничних реперів для створення «власної» умовної реперної мережі залізниці. Ці постійні
репери є основними точками як для етапу будівництва, так і етапу експлуатації. Описано
метод і отримано координати кривої від будь-якої точки умовної реперної мережі залізниці.

Біографії авторів

Костянтин Анатолійович Мамонов, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова

доктор економічних наук, професор кафедри земельного адміністрування та
геоінформаційних систем,

Олександр Сергійович Саяпін, Український державний університет залізничного транспорту

кандидат технічних наук, доцент кафедри вишукувань та проектування шляхів
сполучення, геодезії та землеустрою

Євген Федорович Орел, Український державний університет залізничного транспорту

кандидат технічних наук, доцент кафедри вишукувань та проектування шляхів
сполучення, геодезії та землеустрою

Світлана Миколаївна Камчатна, Український державний університет залізничного транспорту

кандидат технічних наук, доцент кафедри вишукувань та проектування шляхів
сполучення, геодезії та землеустрою

Оксана Михайлівна Пустовойтова, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова

кандидат технічних наук, доцент кафедри будівельних конструкцій

Посилання

Celms A., Parsova V., Reke I., Akmentins J. Tendencies of development of local geodetic

network in Riga city. Baltic Surveying. 2018. Vol. 9. P. 8-15. URL: http://dx.doi.org/

22616/j.balticsurveying.2018.013 (last access: 01.08.2022).

Celms A., Reke I., Brinkmanis-Brimanis M., Pukite V. 2019. Evaluation of the Local

Geodetic Network in Jurmala City. Baltic Surveying. 2019. Vol. 10. P. 8-15. URL: https://doi.org/

22616/j.balticsurveying.2019.001 (last access: 01.08.2022).

Kriauciunaite-Neklejonoviene V., Rekus D., Balevicius G., Kolbovskij O. Technology of

Geodetic Control at Railway Construction Stages. Baltic Surveying. 2018. Vol. 8. P. 52-60.

URL: https://doi.org/10.22616/j.balticsurveying.2018.007 (last access: 01.08.2022).

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-30