СИСТЕМА БЕЗПЕКИ ПІШОХОДІВ RS PSS
DOI:
https://doi.org/10.18664/1994-7852.202.2022.273667Ключові слова:
безпека пішоходів, болард, рефюдж, пішохідна плита, кріплення болардуАнотація
Система безпеки пішоходів являє собою комплекс конструктивних рішень, основним призначенням яких є створення безпечних умов для пішоходів на потенційно небезпечних ділянках автомобільних доріг. У статті наведено скорочений аналіз статистичних даних щодо кількості ДТП у м. Харків протягом останніх років, за результатом якого обґрунтовується необхідність оновлення інфраструктури міста в розрізі безпеки пішоходів. Відомі конструктивні рішення влаштування островків безпеки пішоходів мають певні недоліки, що спонукало розроблення конструктивної системи RS PSS. У роботі наведено опис та обґрунтування конструктивних рішень системи RS PSS. Також подано аналіз напружено-деформованого стану запропонованих конструктивних рішень, за результатами якого складено рекомендації з використання певних типорозмірів досліджуваних конструкцій.
Посилання
Опендатабот: За 10 місяців кількість ДТП в Україні збільшилася на 14 %.
URL: https://opendatabot.ua/analytics/dtp-2021 (дата звернення:30.09.2022).
ДБН В.2.3-5:2018. Вулиці та дороги населених пунктів: затв. Мінрегіоном України
04.2018 р. Київ: Мінрегіон України, 2018. 61 с.
ДСТУ 8751:2017. Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні
пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги. Київ, 2019. 44 с.
Verkehrsunfälle 2021: Weniger Getötete, mehr Schwerverletzte. URL: https://www.astra.
admin.ch/astra/de/home/dokumentation/medienmitteilungen/anzeige-meldungen.msg-id-
html (дата звернення:30.09.2022).
Anlagen für den leichten Zweiradverkehr des Kantons Zürich. URL: https://docplayer.org/
-Anlagen-fuer-den-leichten-zweiradverkehr-des-kantons-zuerich.html (дата
звернення:30.09.2022).
Kanton Zürich Volkswirtschaftsdirektion Amt für Verkehr Ausbaustandard für
Staatsstrassen Leitfaden für die Projektierung Version. URL: https://docplayer.org/111492357-
Kanton-zuerich-volkswirtschaftsdirektion-amt-fuer-verkehr-ausbaustandard-fuer-staatsstrassenleitfaden-fuer-die-projektierung-version.html (дата звернення:30.09.2022).
Seon S., Kim K., Bae C., Yi W. A Study on Shock Absorption Characteristics of
Honeycomb-Inserted Bollards. Appl. Sci. 2020. 10. 3014. URL: https://doi.org/10.3390/
app10093014.
Field Tests and Numerical Modeling of Vehicle Impacts on a Boulder Embedded in
Compacted Fil / Reese L et. al. International Journal of Protective Structures. 2014. Vol. 5. No 4.
P. 435-451.
Bo Hu. An assessment of current maximum impact force models for anti-ram bollard
systems subjected to truck impact. International Journal of Protective Structures. 2017. Vol. 8(3). P. 368–383.
A Study on Shock Absorption Bollard using Honeycomb Geometry / Seon S.W. et. al.
Korean Soc. Precis. Eng. 2018. № 1. Р. 531.
Cha E. H., Jeon D. J., Han S. E. Performance Evaluation and Proposal on Standard
Establishment of the Bollard through Impact Analysis. J. Korean Assoc. Spat. Struct. 2016. P. 59-66.
Design Analysis of Hybrid Composite Anti-ram Bollard Subjected to Impulsive
Loadings. / Tran J.P. et al. Compos. Struct. 2018. P. 568-613.
ДСТУ Б В.2.3-13:2006. Споруди транспорту. Огородження дорожні першої групи.
Порядок проведення натурних випробувань. Київ, 2006. 23 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.