СИСТЕМА БЕЗПЕКИ ПІШОХОДІВ RS PSS

Автор(и)

  • Олег Олександрович Калмиков Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-7294-4279
  • Денис Сергійович Захаров ТОВ «РС ІНЖЕНЕРІНГ», Ukraine https://orcid.org/0000-0002-8275-9939
  • Сергій Миколайович Грибенюк Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-9699-9116
  • Джамалдій Аслудійович Алатаєв Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-1570-8469

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.202.2022.273667

Ключові слова:

безпека пішоходів, болард, рефюдж, пішохідна плита, кріплення боларду

Анотація

Система безпеки пішоходів являє собою комплекс конструктивних рішень, основним призначенням яких є створення безпечних умов для пішоходів на потенційно небезпечних ділянках автомобільних доріг. У статті наведено скорочений аналіз статистичних даних щодо кількості ДТП у м. Харків протягом останніх років, за результатом якого обґрунтовується необхідність оновлення інфраструктури міста в розрізі безпеки пішоходів. Відомі конструктивні рішення влаштування островків безпеки пішоходів мають певні недоліки, що спонукало розроблення конструктивної системи RS PSS. У роботі наведено опис та обґрунтування конструктивних рішень системи RS PSS. Також подано аналіз напружено-деформованого стану запропонованих конструктивних рішень, за результатами якого складено рекомендації з використання певних типорозмірів досліджуваних конструкцій.

Біографії авторів

Олег Олександрович Калмиков, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова

кандидат технічних наук, доцент кафедри будівельних конструкцій

Денис Сергійович Захаров, ТОВ «РС ІНЖЕНЕРІНГ»

кандидат технічних наук, директор

Сергій Миколайович Грибенюк, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова

здобувач кафедри будівельних конструкцій

Джамалдій Аслудійович Алатаєв, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова

здобувач кафедри будівельних конструкцій

Посилання

Опендатабот: За 10 місяців кількість ДТП в Україні збільшилася на 14 %.

URL: https://opendatabot.ua/analytics/dtp-2021 (дата звернення:30.09.2022).

ДБН В.2.3-5:2018. Вулиці та дороги населених пунктів: затв. Мінрегіоном України

04.2018 р. Київ: Мінрегіон України, 2018. 61 с.

ДСТУ 8751:2017. Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні

пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги. Київ, 2019. 44 с.

Verkehrsunfälle 2021: Weniger Getötete, mehr Schwerverletzte. URL: https://www.astra.

admin.ch/astra/de/home/dokumentation/medienmitteilungen/anzeige-meldungen.msg-id-

html (дата звернення:30.09.2022).

Anlagen für den leichten Zweiradverkehr des Kantons Zürich. URL: https://docplayer.org/

-Anlagen-fuer-den-leichten-zweiradverkehr-des-kantons-zuerich.html (дата

звернення:30.09.2022).

Kanton Zürich Volkswirtschaftsdirektion Amt für Verkehr Ausbaustandard für

Staatsstrassen Leitfaden für die Projektierung Version. URL: https://docplayer.org/111492357-

Kanton-zuerich-volkswirtschaftsdirektion-amt-fuer-verkehr-ausbaustandard-fuer-staatsstrassenleitfaden-fuer-die-projektierung-version.html (дата звернення:30.09.2022).

Seon S., Kim K., Bae C., Yi W. A Study on Shock Absorption Characteristics of

Honeycomb-Inserted Bollards. Appl. Sci. 2020. 10. 3014. URL: https://doi.org/10.3390/

app10093014.

Field Tests and Numerical Modeling of Vehicle Impacts on a Boulder Embedded in

Compacted Fil / Reese L et. al. International Journal of Protective Structures. 2014. Vol. 5. No 4.

P. 435-451.

Bo Hu. An assessment of current maximum impact force models for anti-ram bollard

systems subjected to truck impact. International Journal of Protective Structures. 2017. Vol. 8(3). P. 368–383.

A Study on Shock Absorption Bollard using Honeycomb Geometry / Seon S.W. et. al.

Korean Soc. Precis. Eng. 2018. № 1. Р. 531.

Cha E. H., Jeon D. J., Han S. E. Performance Evaluation and Proposal on Standard

Establishment of the Bollard through Impact Analysis. J. Korean Assoc. Spat. Struct. 2016. P. 59-66.

Design Analysis of Hybrid Composite Anti-ram Bollard Subjected to Impulsive

Loadings. / Tran J.P. et al. Compos. Struct. 2018. P. 568-613.

ДСТУ Б В.2.3-13:2006. Споруди транспорту. Огородження дорожні першої групи.

Порядок проведення натурних випробувань. Київ, 2006. 23 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-22