РОЗРОБЛЕННЯ ОПТИМАЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ЗЕРНОВИХ ВАНТАЖІВ З УРАХУВАННЯМ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ ГАЛУЗІ

Автор(и)

  • Данило Володимирович Арсененко Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0001-7757-8706
  • Денис Вікторович Ломотько Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0002-7624-2925
  • Оксана Володимирівна Ковальова Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0001-5342-0795

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.208.2024.308751

Ключові слова:

логістична технологія, зернові, масові вантажі, залізничний транспорт, логічний контроль, оператор інфраструктури, двоетапна транспортна задача, план перевезень

Анотація

Розроблено процедуру управління розподілу зернових вантажів на припортових станціях. Створено перелік необхідних  умов, за яких впровадження ступеневих маршрутів нівелює проблематику  безпосереднього розподілу вантажів по місцях вивантаження в портовій інфраструктурі. Запропонована технологія розподілу масових  вантажів дає змогу задіяти більшу  кількість учасників перевізного процесу і створити умови для залучення інших попутних і паралельних вантажів.

Біографії авторів

Данило Володимирович Арсененко, Український державний університет залізничного транспорту

кандидат технічних наук, доцент кафедри транспортних систем та логістики

Денис Вікторович Ломотько, Український державний університет залізничного транспорту

доктор технічних наук, професор кафедри транспортних систем та логістики

Оксана Володимирівна Ковальова, Український державний університет залізничного транспорту

кандидат технічних наук, доцент кафедри управління вантажною та комерційною роботою

Посилання

Проект положення про філію «Оператор припортових станцій» Акціонерного товариства «Українська залізниця». Із Києва СКЕДО НЗ-1, М, ДН регіональних філій АТ «Укрзалізниця» ЦМ, ЦРБ.

Lomotko D. V. Methodological Aspect of the Logistics Technologies Formation in Reforming Processes on the Railways. Transportation Research Procedia. 2016. Vol. 14. P. 2762-2766. ISSN 2352-1465. URL: http://dx.doi.org/10.1016/j.trpro.2016.05.482.

Арсененко Д. В., Шер І. В., Шер О. М. Впровадження СППР як проміжної ланки між сучасними реаліями та необхідністю відповідати сучасним трендам в транспортній галузі. Тези доповідей 4-ї Міжнар. наук.-техн. конф. «Інтелектуальні транспортні технології» (Харків, 27–28 листопада 2023 р.). Харків: УкрДУЗТ, 2023. С. 178-179.

Ломотько Д. В. Формування нечіткої бази знань та системи підтримки прийняття рішення у підрозділах залізниць. Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. 2006. № 2. С. 52-58.

Носко Н. А., Ломотько Д. В. Організація роботи залізничних станцій малодіяльних ділянок. Інтелектуальні транспортні технології: тези доповідей 1-ї Міжнар. наук.-техн. конф. (24-30 січня 2020 р.). Трускавець; Харків : УкрДУЗТ, 2020. С. 72-73.

Арсененко Д. В. Удосконалення організації перевезення зернових вантажів залізничними ступінчастими маршрутами. Зб. наук. праць Укр. держ. ун-ту залізнич. трансп. Харків: УкрДУЗТ, 2019. Вип. 184. С. 92-101.

Арсененко Д. В. Удосконалення логістичного управління транспортуванням зернових вантажів залізничним транспортом: дис. … канд. техн. наук. Харків: УкрДУЗТ, 2019. С. 112-115.

Ломотько Д. В., Сморкісь І. В., Арсененко Д. В. Формування залізничних логістичних ланцюгів постачання контейнерних вантажів на базі когнітивних технологій. Українська залізниця. 2018. № 9 (63). С. 11-14.

De Faria, Carlos Henrique F., Almeida, João Flávio F., Pinto, Luiz Ricardo. Simulation–optimization approach for sustainable planning of intermodal logistics in the Brazilian grain export industry (2024) Decision Analytics Journal, 10, art. no. 100388. DOI: 10.1016/j.dajour.2023.100388.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-28