НАУКОВИЙ ПІДХІД ДО ЗМЕНШЕННЯ ПОТУЖНОСТІ ПАРКОВОЇ ГАЛЬМОВОЇ ПОЗИЦІЇ СОРТУВАЛЬНОГО ПРИСТРОЮ З ГРАВІТАЦІЙНО-ПРИЦІЛЬНИМ ГАЛЬМУВАННЯМ ВІДЧЕПІВ

Автор(и)

  • Олександр Миколайович Огар Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0003-1967-5828
  • Антон Олександрович Левченко Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • Ігор Вікторович Кондратьєв Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • Рубен Валерійович Кустов Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • Макар Ігорович Зав`ялов Український державний університет залізничного транспорту, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.208.2024.308812

Ключові слова:

сортувальний пристрій, поздовжній профіль, гальмування відчепів, гальмова позиція, вагонний уповільнювач

Анотація

Для зменшення потужності паркової гальмової позиції сортувального пристрою з гравітаційно-прицільним  гальмуванням відчепів запропоновано встановлення на його спускній частині допоміжної гальмової позиції з  перенесенням на неї частини роботи з регулювання швидкості скочування вагонів певної маси. Визначено для заданих  умов експлуатації потрібну потужність цих позицій, оптимальні конструкційні параметри сортувального пристрою і  розроблено рекомендації щодо гальмування відчепів на допоміжній гальмовій позиції на основі результатів імітаційного  моделювання скочування розрахункових бігунів.

Біографії авторів

Олександр Миколайович Огар, Український державний університет залізничного транспорту

доктор технічних наук, професор кафедри залізничних станцій та вузлів

Антон Олександрович Левченко, Український державний університет залізничного транспорту

аспірант кафедри залізничних станцій та вузлів

Ігор Вікторович Кондратьєв, Український державний університет залізничного транспорту

аспірант кафедри залізничних станцій та вузлів

Рубен Валерійович Кустов, Український державний університет залізничного транспорту

магістрант

Макар Ігорович Зав`ялов, Український державний університет залізничного транспорту

магістрант

Посилання

Shabelnikov A. N., Lyabakh N. N. Intellectualization of sorting processes control on the basis of instrumental determination of analogies. 2nd International Conference on Intelligent Information Technologies for Industry, IITI 2017, Varna, Bulgaria. 2017. Р. 138–145. URL: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-68324-9_15.

Жуковицкий И. В. Цифровые системы управления скоростью скатывания отцепов на сортировочных горках: монография. Днепропетровск : изд-во Маковецкий, 2012. 203 с.

Новий вагонний уповільнювач УВСК українського виробництва / Д. М. Козаченко, Р. В. Вернигора, М. І. Березовий, А. А. Гарбузов. Залізничний транспорт України. 2010. № 2. С. 34–38.

Оптимизация режимов торможения отцепов на сортировочных горках: монография / В. И. Бобровский, Д. Н. Козаченко, Н. П. Божко и др. Днепропетровск: изд-во Маковецкий, 2010. 260 с.

Kozachenko D., Bobrovskyi V., Demchenko Y. A method for optimization of time intervals between rolling cuts on sorting humps. Journal of Modern Transportation. 2018. 26(3). Р. 189–199. URL: https://link.springer.com/article/10.1007/s40534-018-0161-2.

Probabilistic approach for the determination of cuts permissible braking modes on the sorting humps / V. Bobrovskyi, D. Kozachenko, A. Dorosh et al. Transport Problems. 2016. 11(1). Р. 147–155. URL: http://dx.doi.org/10.20858/tp.2016.11.1.14.

Дорош А. С. Оптимізація режимів гальмування відчепів на сортувальній гірці. Транспортні системи та технології перевезень: збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Дніпропетровськ: ДНУЗТ, 2021. Вип. 22. С. 28–35.

Kozachenko D., Grevtsov S., Titova A. Determination of the Optimal Cars Exit Speeds from the Retarders on Sorting Humps. Proceedings of 27th International Scientific Conference Transport Means 2023. Part II. 2023. Р. 966–971.

Kozachenko D. M., Bobrovskyi V. I., Grevtsov C. V., Berezovyi M. I. Controlling the speed of rolling cuts in conditions of reduction of brake power of car retarders. Science and Transport Progress. 2021. 3(63). Р. 28–40. URL: https://doi.org/10.15802/stp2016/74710.

Calculating Exit Speed of Rolling Cuts Based on Fuzzy Neural Networks / XU Wan-an, SHI Xuan, LIN Tong-yuan. China Railway Science. 2001. No. 03. Р. 161−165.

Study on Neural Network Based Space-interval Speed-control Model / YAO Jing ming, LI Xue ren, LIU Hu xing. China Railway Science. 2001. No 02. Р. 127−133.

Research on profile optimization design method for coupling area in marshalling yard under application of heavy haul freight car / H. Zhang , H. Yang, S. Xia, J. Wang, R. Li. Journal of the China Railway Society. 2016. 38(10). Р. 14–19. URL: https://d.wanfangdata.com.cn/periodical/tdxb201610002.

Бобровский В. И., Колесник А. И. Определение рациональной конструкции продольного профиля сортировочной горки. Транспортні системи та технології перевезень: збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Дніпропетровськ: ДНУЗТ, 2012. Вип. 4. С. 19–24.

Бобровский В. И., Колесник А. И., Дорош А. С. Совершенствование конструкции плана путевого развития горочных горловин. Транспортні системи та технології перевезень: збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Дніпропетровськ : ДНУЗТ, 2011. Вип. 1. С. 27–33.

Розсоха О. В. Ефективність роботи сортувальних гірок при застосуванні нових гіркових горловин. Восточно-Европейский журнал передовых технологий. 2008. 5/3(35). С. 51–59.

Огар О. М., Таратушка К. В. Дослідження ефективності застосування технології гравітаційно-прицільного гальмування відчепів. Транспортні системи та технології перевезень : зб. наук. праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Дніпропетровськ: ДНУЗТ, 2015. Вип. 9. С. 49-56.

Бобровский В. И. Теоретические основы совершенствования конструкции и технологии работы железнодорожных станций: дис. ... д-ра техн. наук: 05.22.20. Днепропетровск, 2002. 534 с.

Бобровський В. І. , Козаченко Д. М. , Коробйова Р. Г. Моделювання роботи вагонних уповільнювачів в задачах дослідження сортувального процесу. Залізничний транспорт України. 2010. № 1. С. 5–8.

Методичні рекомендації операторам сортувальних гірок щодо управління пристроями на механізованих і автоматизованих сортувальних гірках: Наказ Укрзалізниці від 22.02.2013 р. № 042-Ц/од. Київ: ТОВ «Інпрес», 2013. 108 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-28