ФОРМУВАННЯ ТЕРМІНАЛЬНОЇ СИСТЕМИ РОЗПОДІЛУ ТОВАРІВ У РАЗІ ЇХ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ЗАЛІЗНИЦЕЮ

Автор(и)

  • Денис Вікторович Ломотько Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0002-7624-2925
  • Василь Михайлович Ільчишин Інститут механічної інженерії та транспорту Національного університету «Львівська політехніка», Україна https://orcid.org/0009-0001-1207-6825
  • Микола Денисович Ломотько Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0003-1730-1785
  • Дмитро Вікторович Кудряшов Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0003-4921-6534

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.210.2024.320854

Ключові слова:

автоматизована система, розподіл вантажів, інформаційне забезпечення, розподільчий термінал, залізничні перевезення

Анотація

Запропоновано в основу автоматизованої системи розподілу замовлень на перевезення товарів покласти логістичні  ланцюги між  постачальником і отримувачем.
Встановлено, що за сучасних умов в Україні особливістю такого ланцюга є відсутність інформаційного зв’язку між  постачальником і отримувачем, а попередніх фінансових потоків може бути взагалі не передбачено. Ця принципова  відмінність автоматизованої системи розподілу замовлень на перевезення вантажів за участю залізниць вплинула на  перелік завдань і структуру запропонованої системи з елементами інтелектуальної підтримки ухвалення рішень. Прикладна цінність отриманих результатів полягає в їх пристосуванні до складних умов нашої країни, яка перебуває у  стані війни.

Біографії авторів

Денис Вікторович Ломотько, Український державний університет залізничного транспорту

доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри транспортних систем та логістики

Василь Михайлович Ільчишин, Інститут механічної інженерії та транспорту Національного університету «Львівська політехніка»

кандидат технічних наук, доцент кафедри залізничного транспорту

Микола Денисович Ломотько, Український державний університет залізничного транспорту

доктор філос. наук, асистент кафедри управління вантажною та комерційною роботою

Дмитро Вікторович Кудряшов, Український державний університет залізничного транспорту

аспірант кафедри транспортних систем та логістики

Посилання

Про залізничний транспорт: Закон України від 04.07.1996 р. № 273/96-ВР. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/273/96-%D0%B2%D1%80.

Ларина Р. Р., Трушкина Н. В. Разработка модели оптимизации логистической сбытовой системы. Менеджер. 2002. № 6. С. 123-126.

Electronic data interchange for administration, commerce and transport (EDIFACT). ISO 9735-11:2022. Application level syntax rules (Syntax version number: 4, Syntax release number: 1). (en). URL: https://www.iso.org/ru/standard/80091.html.

Lomotko Denis, Kovalov Denis. The usage of genetic algorithms when planning railway transportation in international connection. Transport technologies. 2024. Vol. 5, Nо. 1. Р. 64-71. https://doi.org/10.23939/tt2024.01.064.

Штерн Льюис В., Эль-Ансари Адель И., Кофлан Энн Т. Маркетинговые каналы: пер. с англ. Изд. 5-е. Москва: Издательский дом «Вильямс», 2002. 624 с.

Ozdemir A. I., Erol I., Ar I. M., Peker I., Asgary A., Medeni T. D. and Medeni I. T. (2021). The role of blockchain in reducing the impact of barriers to humanitarian supply chain management. The International Journal of Logistics Management. Vol. 32, No. 2. Р. 454-478. https://doi.org/10.1108/IJLM-01-2020-0058.

Abdul Rahman N. A., Ahmi A., Jraisat L. and Upadhyay A. (2022). Examining the trend of humanitarian supply chain studies: pre, during and post COVID-19 pandemic. Journal of Humanitarian Logistics and Supply Chain Management. https://doi.org/10.1108/JHLSCM-01-2022-0012.

Kwateng K. O., Tetteh F. K., Asare N. and Manu D. (2022). Can intercluster coordination mediate the relationship between supply chain flexibility and humanitarian supply chain performance? Journal of Humanitarian Logistics and Supply Chain Management. https://doi.org/10.1108/JHLSCM-09-2021-0086.

Behl A. and Dutta P. (2020). Social and financial aid for disaster relief operations using CSR and crowdfunding: Moderating effect of information quality. Benchmarking: An International Journal. Vol. 27, No. 2. Р. 732-759. https://doi.org/10.1108/BIJ-08-2019-0372.

Woschank M., Dallasega Patrick and Kapeller J. A. (2020). The impact of planning granularity on production planning and control strategies in MTO: a discrete event simulation study. Procedia Manufacturing. Vol. 51. Р. 1502-1507. doi: 10.1016/j.promfg.2020.10.209.

Woschank M. and Dallasega P. (2021). The impact of logistics 4.0 on performance in manufacturing companies: a pilot study. Procedia Manufacturing. Vol. 55. Р. 487-491. doi: 10.1016/j.promfg. 2021.10.066.

Pettit S. and Beresford A. (2009). Critical success factors in the context of humanitarian aid supply chains. International Journal of Physical Distribution & Logistics Management. Vol. 39, No. 6. Р. 450-468. https://doi.org/10.1108/09600030910985811.

Бурков В. В., Ириков В. А. Модели и методы управления организационными системами. Москва: Наука, 1994. 266 с.

Lomotko D., Kovalov A., Kovalova O. Formation of fuzzy support system for decision-making on merchantability of rolling stock in its allocation. East. Eur. J. Enterp. Technol. 2015. Vol. 6. Р. 11–17. DOI: 10.15587/1729-4061.2015.54496.

Olhager J. and Selldin E. Enterprise resource planning survey of Swedish manufacturing firms. European Journal of Operational Research. 2003. Vol. 146. Р. 365-373.

Пегат А. Нечеткое моделирование и управление: пер. с англ. Москва: БИНОМ. Лаборатория знаний, 2009. 798 с.

ntelligent transport systems. ISO 14813-1: 2015 (en). URL: https://www.iso.org/obp/ui/ru/#iso:std:iso:14813:-1.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-13