ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЗАМІНИ РЕМОНТНОГО ОБЛАДНАННЯ ЛОКОМОТИВНОГО ДЕПО В РАЗІ ЙОГО ЗНОСУ

Автор(и)

  • Олександр Семенович Крашенінін Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0001-7462-3372
  • Ольга Олександрівна Шапатіна Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0002-9185-6212
  • Олександр Миколайович Обозний Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0002-0843-6023
  • Олександр Олександрович Анацький Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0002-0132-8767

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.213.2025.341946

Ключові слова:

стратегія заміни обладнання, оптимальний термін заміни, ремонтне обладнання

Анотація

Через високі вимоги щодо забезпечення ефективного функціонування ремонтного обладнання локомотивного депо потрібно уважно реагувати на своєчасні заміни зношеного і морально застарілого обладнання. Разом із тим вартість цього унікального обладнання потребує ретельного і всебічного дослідження цих проблем. У статті на підставі первинної інформації про вартість ремонтного обладнання і моніторинг процесів його зносу розглянуто методику формування стратегії оптимальних термінів їх заміни. Розглянуто завдання визначення терміну заміни обладнання в разі невипадкового (контрольованого) зносу і випадкового (аварійного) зносу ремонтного обладнання локомотивного депо.

Біографії авторів

Олександр Семенович Крашенінін, Український державний університет залізничного транспорту

доктор технічних наук, професор кафедри експлуатації та ремонту рухомого складу

Ольга Олександрівна Шапатіна, Український державний університет залізничного транспорту

кандидат технічних наук, доцент кафедри управління вантажною і комерційною роботою

Олександр Миколайович Обозний, Український державний університет залізничного транспорту

кандидат технічних наук, доцент кафедри експлуатації та ремонту рухомого складу

Олександр Олександрович Анацький, Український державний університет залізничного транспорту

старший викладач кафедри експлуатації та ремонту рухомого складу

Посилання

Тартаковський Е. Д., Уманець М. Г., Аулін Д. О. Визначення життєвого циклутя гового рухомого складу (ТРС). Зб. наук. праць Укр. держ. акад. залізнич. трансп. Харків: УкрДАЗТ, 2006. Вип. 72. С. 82-86.

Крашенінін О. С., Фалендиш А. П. Оцінка життєвого циклу локомотивів. Зб. наук. праць Укр. держ. акад. залізнич. трансп. Харків: УкрДАЗТ, 2001. Вип. 46. С. 55-58.

Калабухін Ю. Є., Тартаковський Е. Д. Теоретичні положення оновлення тягового рухомого складу з урахуванням життєвого циклу. Зб. наук. праць Укр. держ. акад. залізнич. трансп. Харків: УкрДАЗТ, 2009. Вип. 111. С. 106-120.

Ловейкін В. С., Ромасевич Ю. О. Теорія технічних систем. Київ: ЦП «КОМПРИНТ», 2017. 291 с.

Puzyr V., Datsun, Y., Obozny O. Design of algorithm for identification of locomotive electrical machine unit during repair. International Journal of Engineering & Technology. 2018. Vol. 7. Iss. 4. P. 157–161. DOI: 10.14419/ijet.v7i4.3.19727.

Sequential gradient-restoration algorithm for optimal control problems with nondifferential constraints / A. Miele, J. N. Damoulakis, J. R. Cloutier, J. L. Tietze. JOTA. 1974. № 2. P. 13.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-09-22