ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ НАВАНТАЖЕНЬ, ЩО ДІЮТЬ НА ЦИЛІНДРИЧНІ БУКСОВІ ПІДШИПНИКИ ВАНТАЖНИХ ВАГОНІВ

Автор(и)

  • Ігор Ернстович Мартинов Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Альона Володимирівна Труфанова Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Сергій Кравченко Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Олена Мельникова Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Іван Хом’як Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.158.2015.63407

Ключові слова:

буксовий вузол, напружено-деформований стан, геометрична модель, скінчені елементи, криволінійні тетраедри

Анотація

Поліпшення показників безпеки на залізницях України може бути досягнуто за рахунок модернізації морально застарілих і менш надійних вузлів вагонів з метою ліквідації відмов устаткування в експлуатації. Розглянуто питання вдосконалення буксових вузлів вантажних вагонів, побудовано комп’ютерну модель буксового вузла вагона та отримано максимальні контактні напруження. Доведено, що виконання твірної роликів у вигляді дуги дозволяє зменшити максимальні контактні напруження.

Біографії авторів

Ігор Ернстович Мартинов, Український державний університет залізничного транспорту

д-р техн. наук, професор, кафедра вагонів

Альона Володимирівна Труфанова, Український державний університет залізничного транспорту

канд. техн. наук, доцент, кафедра вагонів

Сергій Кравченко, Український державний університет залізничного транспорту

магістрант

Олена Мельникова, Український державний університет залізничного транспорту

магістрант

Іван Хом’як, Український державний університет залізничного транспорту

магістрант

Посилання

Комплексна програма оновленн язалізничного рухомого складу [Текст] // державна адміністрація залізничного транспорту України „Укрзалізниця”. – К., 2006. – 233 с.

Аналіз стану безпеки руху поїздів на залізницях України „Укрзалізниця”[Текст]. – К., 2014. – 34 с.

Мартинов, І.Е. Моделювання роботи буксових роликопідшипників [Текст] // І.Е. Мартинов, АВ. Труфанова, ДО. Шамшей // Зб. наук. праць. – Харків: УкрДАЗТ, 2006. – Вип. 76. – С. 200-205.

Мельниченко, Ю.Д. Методика расчета напряженого состояния корпуса буксы [Текст] / Ю.Д. Мельниченко // Рукопись депонирования в ЦНИИ ТЭИ МПС, № 2728. – М.: МИИТ Д1984. – 54 с.

Мартынов, И.Э. Анализ опыта эксплуатации цилиндрических роликоподшипников букс грузовых вагонов [Текст] / ИЭ. Мартынов // Вісник Східноукраїнського державного університету. – Луганськ, 2000. – № 5 (27). – С. 157-159.

Гаврилюк, А.Ф. Пути повышения безопасности движения в вагонном хозяйстве [Текст] / А.Ф. Гаврилюк, Н.Е. Вещева, И.Э. Мартынов [и др.] // Восточно-украинский журнал передовых технологий. – 2003. – № 5. – С. 30-32.

Мартынов, И.Э. К проблеме совершенствования подшипникового узла вагонов [Текст] / И.Э. Мартынов, А.П. Горбенко, А.В. Донченко // Залізничний транспорт України. – 1999. – № 6. – С. 39-42.

Мартинов, І.Е. Технічний стан буксових роликопідшипників вантажних вагонів [Текст] / І.Е. Мартинов // Зб. наук. праць. – Харків: ХарДАЗТ, 2000. – Вип. 41. – С. 38-42.

Мартынов, И.Э. Анализ надежности буксовых узлов грузовых вагонов с подшипниками качения [Текст] / А.В. Донченко, И.Э. Мартынов, А.В. Труфанова // Безопасность движения поездов: труды IV науч.-практ. конф. – Москва, 2003. – С. IV.28–IV.29.

Цюренко, В.Н. Надежность роликовых подшипников в буксах вагонов [Текст] / В.Н. Цюренко, В.А. Петров. – М.: Транспорт, 1982. – 96 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-30

Номер

Розділ

Рухомий склад залізниць