ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОЇЗДІВ МЕТРОПОЛІТЕНУ

Автор(и)

  • Павло Олександрович Харламов Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Ельміхан Латир-огли Шабанов Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.158.2015.63642

Ключові слова:

моторвагонний рухомий склад, ефективність, ефективна система утримування, діагностика.

Анотація

Розширення зовнішнього конкурентного середовища потребує пошуку нових резервів зниження витрат при забезпеченні високої якості надаваних послуг. Питання регулювання внутрішньогалузевих взаємин на основі оптимізації витрат на експлуатацію, технічне обслуговування та ремонт рухомого складу стають у цей час досить актуальними.

Біографії авторів

Павло Олександрович Харламов, Український державний університет залізничного транспорту

канд. техн. наук, доцент, кафедра експлуатації та ремонту рухомого складу

Ельміхан Латир-огли Шабанов, Український державний університет залізничного транспорту

магістрант кафедри експлуатації та ремонту рухомого складу

Посилання

Про програму реструктуризації на залізничному транспорті України на 1998 – 2003 роки [Текст]: протокол № 10 засідання Ради Укрзалізниці від 26.05.98р. // Магістраль ділова. – 1998. – № 6. – С. 61-69

Бутько, Т.В. Удосконалення методів розрахунку параметрів системи технічного утримання локомотивів [Текст]: автореф. дис… д-ра техн. наук: 05.22.07 / Т.В. Бутько. – Харків: ХарДАЗТ, 1996. – 43 с.

Боднар, Е.Б. Підвищення експлуатаційної надійності локомотивів шляхом впровадження раціональної системи управління [Текст]: автореф. дис… канд. техн. наук: 05.22.07 / Е.Б. Боднар. – Харків: ХарДАЗТ, 2004. – 21 с.

Головаш, А.Н. Совершенствование системы ремонта и эксплуатации подвижного состава на основе комплексной системы управления качеством [Текст]: автореф. дис. … д-ра техн. наук: 05.22.07. – Новосибирск, 2006. – 44 с.

Геннадиев, Г. Метод оценки эффективности системы технического обслуживания и ремонта на железнодорожном транспорте [Текст] // Железнодорожный транспорт. – 1998. – № 3. – С. 30-33.

Гиричева, В.А. Анализ расходов на текущий ремонт и амортизацию локомотивов в условиях падения объемов перевозок и инфляции [Текст] / В.А. Гиричева, Р.А. Емельянова, Е.В. Быкова; Моск. гос. ун-т. путей сообщ. – М.,1997. – 15 с. – Деп. в ЦНИИТЭИ МПС 15.05.97, № 6100-жд.

Исаев И.П., Разработка оптимальной системы ремонта локомотивов [Текст] / И.П. Исаев, С.Н. Журавлев, В.И. Седов // Ж.-д. трансп. – 1970. – № 10. – С. 40 – 44.

К оптимизации межремонтных сроков деталей и узлов тепловозов [Текст] / В.Д. Басалаев, Е.С. Павлович, А.А. Серегин, В.А. Четвергов Исследование надежности деталей и узлов тепловозов: науч. труды ОмИИТа. – Омск: ОмИИТ, 1970. – Т. 11. – С. 9-17.

Бабанін, О.Б. Наукові основи вдосконалення технології контролю, діагностування та матеріально-технічного забезпечення при технічному обслуговуванні локомотивів [Текст]: автореф. дис… д-ра техн. наук / О.Б. Бабанін. – Харків: УкрДАЗТ, 2001. – 36 с.

Методические рекомендации по определению экономической эффективности мероприятий научно-технического прогресса на железнодорожном транспорте [Текст] / ВНИИЖТ МПС. – М.: Транспорт, 1991. – 93 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-30

Номер

Розділ

Рухомий склад залізниць