ОСОБЛИВОСТІ ВИЗНАЧЕННЯ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ НАВАНТАЖЕНЬ КУЗОВА НАПІВВАГОНА ТА ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЙОГО КОНСТРУКЦІЇ З МЕТОЮ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МІЦНОСТІ І ЗБЕРЕЖЕННЯ

Автор(и)

  • Руслан Іванович Візняк Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Ілля Вадимович Чепурченко Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Анастасія Олексіївна Яценко Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.159.2016.67018

Ключові слова:

кузов напіввагона, несуча конструкція, насипний вантаж, розвантажувальні роботи, пошкодження та несправності, міцність та збереження, удосконалення конструкції

Анотація

У статті разглянуто фактори, що впливають на міцність універсальних напіввагонів у експлуатації, проведено аналіз їх характерних пошкоджень і несправностей. Побудовано скінченноелементні моделі конструкції і виконано оцінювання напружено-деформованого стану. Запропоновано заходи щодо посилення і модернізації слабких місць конструкції кузова, які зазнають впливу значних знакозмінних навантажень при першому  режимі експлуатації і  виконанні розвантажувальних робіт

Посилання

Сендеров, Г.К. Исследование основных причин повреждаемости полувагонов на дорогах Урала и Сибири и предложения по их сохранности [Текст]: автореф. дис… канд. техн. наук / Г.К. Сендеров. – М.:ВНИИЖТ, 1964. – 18 с.

Сендеров, Г.К. Обеспечение сохранности полувагонов при грейферной выгрузке грузов [Текст] / Г.К. Сендеров, Е.В. Глаголев, Е.А. Поздина // Железнодорожный транспорт. Сер. Вагоны и вагонное хозяйство. Ремонт вагонов: ЭИ / ЦНИИТЭИ МПС. – М., 2001. – Вып.1. – С. 1-8.

ДСТУ ГОСТ 22235-76. Вагоны грузовые магистральных железных дорог колеи 1520 мм. Общие требования по обеспечению сохранности при производстве погрузочно-разгрузочных и маневрових работ [Текст]. – М., 1999. – 85 с.

ДСТУ ГОСТ 24599-87. Грейферы канатные для навалочных грузов. Общие технические условия [Текст]. – М., 1997. – 48 с.

Нормы для расчета и проектирования новых и модернизируемых вагонов железных дорог МПС колеи 1520 мм (несамоходных) [Текст]. – М., 1996. – 258 с.

Устич, П.А. Надежность рельсового нетягового подвижного состава [Текст] / П.А. Устич, В.А. Карпычев, М.Н. Овечников. – М.: Вариант, 1999. – 416 с.

Візняк, Р.І. Піввагон і грейфер: вічна проблема несумісності [Текст] / Р.І. Візняк, І.В. Чепурченко, В.О. Шевченко // Вагонный парк. – 2011. – №1. – С. 24-28.

Anyakwo A. Modelling rail vehicle dynamics using a novel 2d wheel-rail contact model [Text] / A. Anyakwo, C. Pislaru, A. Ball // Electrical and Electronics Engineers. – 2013. – №5. – P. 463-468.

Huang Z. The longitudinal dynamics of heavy-haul trains in the asynchronous brake control system [Text] / Z. Huang, H. Tong, Y. Fan // Electrical and Electronics Engineers. – 2010. –№3. – P. 900-903.

Ansari M. Longitudinal dynamics of freight trains [Text] / M. Ansari, E. Esmailzadeh, D.Younesian [Text] // International journal of heavy vehicle systems. – 2009. – № 16(1-2). – P. 102-131.

Bruni S. Modelling of suspension components in a rail vehicle dynemics context [Text] / S.Bruni, J.Vinolas, M.Berg, O.Polach, S.Stichel // Vehicle system dynemics / IEEE. – 2011. – № 49(7). – P. 1021-1072.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-20

Номер

Розділ

Статті