РОЗРАХУНКОВІ МЕТОДИ ОЦІНКИ ВТОМНОЇ МІЦНОСТІ ЛИТОЇ БОКОВОЇ РАМИ ВІЗКА ВАНТАЖНОГО ВАГОНА

Автор(и)

  • Олексій Вікторович Фомін Державний економіко-технологічний університет транспорту, Ukraine
  • Олександр Миколайович Багров Український науково-дослідний інститут вагонобудування, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.162.2016.78377

Ключові слова:

бокова рама, візок, втомна міцність, коефіцієнт запасу опору втомі

Анотація

Бокова рама візка є особливо важливою та найбільш проблемною деталлю ходової частини вантажного вагона. При цьому бокова рама є непідресореною частиною візка, що призводить до більш жорсткого сприйняття навантажень цією деталлю. Тому на етапі проектування слід приділяти особливу увагу характеристикам, що пов’язані з опором утомі деталі.

У статті розглянуто основні методи визначення показників опору втомі, що можуть бути застосовані під час теоретичної та експериментальної оцінки

Посилання

Донченко, А. В. Аналіз руйнування литих бокових рам рухомого складу [Текст] / А. В. Донченко, С. В. Бондарев, О. М. Багров // Проблеми та перспективи розвитку транспортних систем в умовах реформування залізничного транспорту: управління, економіка і технологія: матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції. Сер. Техніка, технологія. – К.: ДЕТУТ, 2013. – 222 с.

Фомін, О. В. Дослідження дефектів та пошкоджень несучих систем залізничних напіввагонів [Текст]: монографія / О. В. Фомін. – К.: ДЕТУТ, 2014. – 299 с.

Фомін, О. В. Теоретичні основи програмного комплексу визначення та використання математичних моделей складових вантажних вагонів [Текст] / О.В. Фомін // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського: наук. журнал. – Кременчук: КДПУ, 2013. – Вип. 6(83). – С. 87-91.

Aharoni A., Reinhartz-Berger I. A Domain Engineering-based Approach for Situational Method Engineering. Proceedings of the 27th International Conference on Conceptual Modeling (ER'2008), Lecture Notes in Computer Science, 2008. – 5231. – pp. 455-468.

Konyukhov, A.D. Properties of welds of sheets, made of 1565ch (1565) alloy, applied to the bodies of freight cars / A.D. Konyukhov, A.M. Drits, A.K. Shurtakov // Tsvetnye Metally. – 2014. – № 3. – P. 71-76.

Fomin, O. Modern requirements to carrying systems of railway general-purpose gondola cars / О.V. Fomin / Scientific and technical journal «Metallurgical and Mining Industry». 2014, No. 5 – P.31-43.

Фомін, О. В. Підвищення ступеня ідеальності вантажних вагонів та прогнозування стадій їх еволюції [Текст] / О. В. Фомін // Науковий вісник Національного гірничого університету. – Дніпропетровськ: НГУ, 2015. – №3. – С.68-76

ДСТУ 7570:2014 «Візки вантажних вагонів. Деталі литі. Загальні умови».

Инжененрный анализ в Ansys Workbench [Текст]: учеб. пособ. / В.А. Буряка, В.Г. Фокин, Е.А. Солодусова, [и др.]. – Самара: Самар. гос. техн. ун-т, 2010. – 271 с.

Самошкин, С. Л. Исследование несущих элементов тележек модели 18-100 грузовых вагонов [Текст] / С.Л. Самошкин, А.А. Хоменко, А.А. Виноградов // Тяжелое машиностроение. – 2007. – № 9. – С. 23-25.

Нормы для расчета и проектирования вагонов железных дорог МПС колеи 1520 мм (несамоходных) и изменения и дополнения [Текст]. – М.: ГосНИИВ – ВНИИЖТ, 1996. – 319 с.

Fomin, O. Improvement of upper bundling of side wall of gondola cars of 12-9745 model (Удосконалення обв’язування верхнього стін бокових напіввагонів моделі 12-9745) [Текст] / О.V. Fomin / Scientific and technical journal «Metallurgical and Mining Industry». 2015, No. 1 – P.45-48.

Степнов, М. Н. Статистические методы обработки результатов механических испытаний [Текст]: справочник / М.Н. Степнов. – М.: Машиностроение, 1985. – 232 с.

Фомін, О. В. Визначення перспективних напрямків проектування несучих систем у вантажному вагонобудуванні [Електронний ресурс] / О.В. Фомін // Східно-Європейський журнал передових технологій. – Харків. – № 3/7(57), 2012. – С. 32-35. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vejpte_2012_3(7)__9.pdf.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-26

Номер

Розділ

Статті