НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ДІЛЬНИЦЬ ВИСОКОШВИДКІСНИХ МАГІСТРАЛЕЙ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Євгеній Семенович Альошинський Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Ірина Геннадіївна Стасюк Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.163.2016.79503

Ключові слова:

високошвидкісні магістралі, електрифікація, контактна мережа, раціоналізація часу

Анотація

Розглянуто питання щодо удосконалення залізничних магістралей України за рахунок електрифікації дільниць мережі ВШМ. Проаналізовано проблеми нераціонального простою і перепробігу рухомого складу на лінії ВШМ. Запропоновано варіанти раціоналізації часу прямування пасажирських поїздів

Посилання

Офіційний сайт Укрзалізниці [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.uz.gov.ua.

Бондарев, Н. А. Контактная сеть [Текст] / Н.А. Бондарев, В.Є. Чекулаев. – М.: Маршрут, 2009. – 590 с.

Пащенко, Ю. Є. Інтегральна ефективність швидкісних залізничних магістралей [Текст]: монографія / Ю.Є. Пащенко, М.Ю. Гончаров, Й.М. Кранц [та ін.]; за ред. С.І. Дорогунцова. – К.: РВПС України НАН України, 2005. – 266 с.

Матвийчук, Е. Н. Скоростное железнодорожное движение. Перспективы развития в Украине [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.masters.donntu.edu.ua/2008/kita/ matviychuk/in d/index.htm.

Фрайфельд, А. И. Проектирование контактной сети [Текст] / А.И. Фрайфельд. – М.: Транспорт, 1984. – 328 с.

High speed rail: Fast track to sustainable mobility. – 2012. – 36 p.

Савельев, В. Г. Организационно-экономические условия формирования системы скоростного движения пассажирских поездов на железных дорогах [Электронный ресурс]. – М., 1997. – Режим доступа: http://economy-lib.com/disser/61563/a?#?page=13.

Турбин, И. В. Поэтапное повышение скоростей [Текст] / И.В. Турбин, С.И. Матвеев, М.И. Карпов //Железнодорожный транспорт. – 1990. - №3. – С. 15-16.

Козлов, В. Ю. Обоснование экономически рационального числа скоростных пассажирских поездов [Текст] / В.Ю. Козлов // Тр. МИИТ. – Вып. 715. – С. 90-94.

Турбин, И. В. Развитие метода формирования оптимальных схем овладения перевозками [Текст] / И.В. Турбин // Тр. МИИТ. – 1984. – Вып. 750. – С. 21.

Воробьев, Н. А. Методика распределения грузовых и пассажирских потоков на параллельных линиях [Текст] / Н.А. Воробьев, Б.В. Лашутин, В.К. Суворов // Тр. ВНИИЖТ. – 1969. – Вып. 403. – 160 с.

Харина, Е.В. Выбор рациональных мер по повышению скорости движения пассажирских поездов в условиях растущего объема грузовых и пассажирских перевозок [Электронный ресурс]. – М, 2004. – Режим доступа: http://www.dissercat.com/content/vybor-ratsionalnykh-mer-po-povysheniyu-skorosti-dvizheniya-passazhirskikh-poezdov-v-usloviya#ixzz3d4XTD7fC.

Козлов, И. Т. Выбор схем этапного развития железнодорожных линий [Текст] / И.Т. Козлов. – М.: Транспорт, 1964. – 155 с.

Аналіз можливості організації місцевої роботи на залізничних станціях в умовах впровадження швидкісного пасажирського руху [Текст] / Є.С. Альошинський, О.С. Губачова, Г.О. Сіваконева, С.О. Світлична, Т.О. Ланчак // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. – 2012. – № 3(56), Т. 2.

Kirkwood L. Development of a Whole Life Cycle Cost Model for Electrification options on the UK Rail System / L. Kirkwood, , L Giuntini, E. Shehab, P. Baguley [Текст] // Procedia CIRP. – Vol. 47. – 2016. – P. 1 – 5.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-11

Номер

Розділ

Статті