ВИЗНАЧЕННЯ ВПЛИВУ КОНСТРУКТИВНИХ ПАРАМЕТРІВ ПАСАЖИРСЬКИХ СТАНЦІЙ НА ЇХ ПРОПУСКНУ СПРОМОЖНІСТЬ
DOI:
https://doi.org/10.18664/1994-7852.145.2014.80894Ключові слова:
пропускна спроможність, конструкція горловини, графік руху поїздів, суміжні маршрути, розрахунковий період, згущений період, постійні операції, стрілочна вулиця, ранжирний парк, перонні коліїАнотація
Запропоновано методику розрахунку пропускної спроможності горловин головних пасажирських станцій, яка дозволяє здійснювати удосконалення їх конструкцій залежно від обсягів пасажирського руху з урахуванням переміщень на паралельних маршрутах.
Посилання
Данько, М.І. Пасажирські станції України: проблеми розвитку та обслуговування у транспортному комплексі [Текст] / М.І. Данько, В.І. Крячко, К.В. Крячко // зб. наук. праць. – Донецьк: ДонІЗТ, 2007. – Вип. 11. – С. 5-16.
Довідник основних показників роботи залізниць України за 2002-2012 рр. [Текст] – К.: Швидкий рух, 2012. – 48 с.
Инструкция по проектированию станций и узлов на железных дорогах Союза ССР: ВСН 56-78 [Текст]. – М.: Транспорт, 1978. – 174 с.
Інструкція з розрахунку наявної пропускної спроможності залізниць України: ЦД – 0036 [Текст]. – К.: Транспорт України, 2002. – 376 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Катерина Віталіївна Крячко, Олексій Євгенович Саленко, В’ячеслав Анатолійович Єршов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.