ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОПУСКНОЇ СПРОМОЖНОСТІ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ З ПОЗИЦІЇ ТЕОРІЇ ТРАНСПОРТНИХ ПОТОКІВ
DOI:
https://doi.org/10.18664/1994-7852.145.2014.80971Ключові слова:
пропускна спроможність, дільниця, поїздопотік, залізнична інфраструктура, теорія трьох фаз КернераАнотація
У роботі проведено аналіз останніх наукових досягнень у сфері теорії транспортних потоків.
Проведено експериментальні дослідження щодо підтвердження справедливості теорії трьох фаз
Кернера в умовах руху поїздопотоку на дільниці Колосівка – Одеса-Сортувальна. Здійснено
порівняльний аналіз наявної пропускної спроможності на дільниці з показниками нормативного графіка руху поїздів і реальними середніми даними прямування поїздів через дільницю. Підтверджено необхідність удосконалення існуючої методики визначення наявної пропускної спроможності на залізницях України.
Посилання
Інструкція з розрахунку наявної пропускної спроможності залізниць України, затверджена наказом Укрзалізниці від 14 березня 2001 р. № 143/Ц (ЦД-0036) [Текст]. – К.: Транспорт України, 2001. – 159 с.
Левин, Д.Ю. Оптимизация потоков поездов [Текст] / Д.Ю. Левин. – М.: Транспорт, 1988. – 175 с.
Lai, Yung-Cheng Enhanced Parametric Railway Capacity Evaluation Tool / Yung-Cheng (Rex) Lai, Christopher P.L. Barkan// Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board, 2009. – №2117. – Р. 33-40.
Krueger, H. Parametric Modeling in Rail Capacity Planning, Proceedings of Winter Simulation Conference, Phoenix, AZ, 1999.
Бланк, М.Л. Точный анализ динамических систем, возникающих в моделировании транспортных потоков [Текст] / М.Л. Бланк // Успехи математических наук. – 2000. – Т. 55. – № 3(333). – С. 167-168.
Daganzo C.F. The cell transmission model: A dynamic representation of highway traffic consistent with the hydrodynamic theory // Transportation Research — 1994. –V. 28, N. 4. – P. 269-287.
Куржанский, А.Б. Роль макромоделирования в активном управлении транспортной сетью [Текст] / А.Б. Куржанский, А.А. Куржанский, П. Варайя // Труды МФТИ. – 2010. – Т. 2. – № 4. – С.73-81.
Кленов, А.С. Теория Кернера трех фаз в транспортном потоке - новый теоретический базис для интеллектуальных транспортных технологий [Текст]// А.С. Кленов // Труды МФТИ. — 2010. – Т. 2. – № 4. – С. 75-89.
Kerner, B.S. Experimental features of self-organization in traffic flow // Physical Review Letters. — 1998. — V. 81, N. 17.
Orosz G., Wilson R.E., Szalai R., Stepan G. Exciting traffic jams: Nonlinear phenomena behind traffic jam formation on highways // Physical Review, E. — 2009. — V. 80, N. 4.
Kerner, B.S. Introduction to Modern Traffic Flow Theory and Control. – Berlin: Springer, 2009. – 278 р.
Левин, Д.Ю. Диспетчерсике центры и технология управления перевозочным процессом [Текст]: учеб. пособие / Д.Ю. Левин. – М.: Маршрут, 2005. – 760 с.
Макарочкин, А.М. Использование и развитие пропускной способности железных дорог [Текст] / А.М. Макарочкин, Ю.В. Дьяков. – М.: Транспорт, 1981. – 287 с.
Shvetsov V., Helbing D. Macroscopic dynamics of multilane traffic // Phys. Rev. E. 1999. Vol. 59. P. 6328-6339.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Андрій Володимирович Прохорченко, Вадим Григорійович Петренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.