СТВОРЕННЯ ВБУДОВАНИХ СИСТЕМ КОНТРОЛЮ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ МЕХАНІЧНИХ ВУЗЛІВ ЛОКОМОТИВІВ

Автор(и)

  • Edward Tartakovskiy доктор технічних наук, завідувач кафедри експлуатації і ремонту рухомого складу, Українська державна академія залізничного транспорту, Ukraine
  • Serhii Mykhalkiv кандидат технічних наук, кафедри експлуатації і ремонту рухомого складу, Українська державна академія залізничного транспорту, Ukraine
  • Oleksandr Krasheninin доктор технічних наук, професор кафедри експлуатації і ремонту рухомого складу, Українська державна академія залізничного транспорту, Ukraine
  • Andrii Khodakivsky асистент кафедри експлуатації і ремонту рухомого складу, Українська державна академія залізничного транспорту, Ukraine
  • Dmytro Baklyak студент механічного факультету Української державної академії залізничного транспорту, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.149.2014.81714

Ключові слова:

підшипник, діагностика, відмова, локомотив, обслуговування, вібрація

Анотація

Беручи до уваги необхідність запровадження діагностичних засобів для визначення технічного стану моторно-якірних підшипників тягових електричних двигунів (ТЕД) та для зниження кількості відмов, були розроблені нові пристрої, що враховують випадкову природу виникнення пошкоджень деяких елементів підшипників кочення. Дані пристрої розроблялися саме для реєстрації та аналізу вібраційних характеристик підшипників під час руху локомотива. Для підвищення достовірності отриманих результатів слід аналізувати сигнали в режимі стаціонарної швидкості локомотива. Мета: розробити вбудовані засоби для реєстрації вібраційних характеристик підшипників ТЕД для підвищення ефективності системи потокового ремонту та технічного обслуговування 

Посилання

Gorsky, A. V., Vorobjov, A. A., Skrebkov, A. A. (2012). An intelligence locomotive repair strategy, Locomotive, No 7, pp. 33 — 35. (In Russian)

Zaitseva, T. N. (2010). Maintenance and repair on the basis of technical condition, Locomotive, No 1, pp. 44 — 45. (In Russian)

Khrenov, V. V. (1999). Integrated automatic method to diagnose locomotive mechanical part units. Omsk. 237 p. (In Russian)

Ovcharenko, S. M. (2007). Enhancing the efficiency of a diesel locomotive diagnostic system. Moscow. 366 p. (In Russian)

Nagovitsyn, V. S. (2006). Improving the repairing system of the rolling stock with due regard to its real technical condition. Moscow. 250 р. (In Russian)

Tulugurov, V. V., Degterev, S. G. (2010). Locomotive diagnostics: what is preferable, Locomotive, No 3, pp. 28 — 30. (In Russian)

Mechefske, C. K., Mathew, J. (1992). Fault detection and diagnosis in low speed rolling element bearings, Part I: The use of parametric spectra, Mechanical Systems and Signal Processing, Vol. 6(4), pp. 297 — 307.

Peng, Z. K., Tse, Peter W., Chu, F. L. (2005). An improved Hilbert-Hung transform and its application in vibration signal analysis. Journal of Sound and Vibration, Vol. 286, pp. 187 — 205.

Semchenko, V. V. (2010). Diagnosis of control systems of AC electric locomotives with thyristor converters. Krasnoyarsk. 199 p. (In Russian)

Valiev, M. S. (2011). Improving operation of locomotives by means of on-board diagnostic systems. St. Petersburg. 161 p. (In Russian)

Sergienko, N. I. (2012). Freight locomotive renaissance. Magistral, No 16, p. 3. (In Russian)

Mikheev, V. A. (2011). Improving the system of monitoring the technical condition of rolling stock. Omsk. 183 p. (In Russian)

Kucherov, S. V. (2001). Diagnosis of locomotive axle-hung motors. Moscow. 154 p. (In Russian)

UA89084 Device for board vibro-control (monitoring) of bearing unit of wheel-motor block (driving axle) of locomotive.

UA100550 Device for on-board vibro-control (monitoring) of bearing unit of wheel-motor block (driving axle) of locomotive.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-22

Номер

Розділ

Рухомий склад залізниць