ДО ПИТАННЯ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ТА ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ СТРУМОПРИЙМАЧІВ ШВИДКІСНОГО РУХОМОГО СКЛАДУ

Автор(и)

  • Олександр Семенович Крашенінін Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Володимир Сергійович Костенко Локомотивне депо «Харків - Головне»., Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.165.2016.87741

Ключові слова:

струмоприймач, контактний провід, натискання, динамічна і статична характеристика

Анотація

У даній статті розглядається аналіз статистичного навантаження та динамічних характеристик струмоприймачів рухомого складу. Запропоновано визначити аеродинамічну підйомну силу струмоприймача, відносну зміну натискання на контактний провід, максимальний розмах (подвійну амплітуду) вертикальних пересувань полоза, коефіцієнт відриву струмоприймача. Розглянуто закордонний досвід роботи і взаємодії контактного проводу та струмоприймачів швидкісного транспорту. Запропоновано зменшити приведену масу струмоприймачів, встановити гасники коливань (демпфери) на струмоприймачі та контактну підвіску.

Посилання

Аулін, В. В. Механічна взаємодія контактної підвіски і струмоприймачів електрорухомого складу залізниць [Текст] / В.В. Аулін, Д.М. Барановський // Міжнародний науковий журнал "Проблеми трибології (Problems of Tribology)". – Хмельницький, 2005. – №1. – С. 55-58.

Берент, В. Я. Перспективы улучшения работы сильноточного скользящего контакта «контактный провод – токосъемный элемент полоза токоприемника [Текст] / В.Я. Берент // Железные дороги мира. – 2002. – № 10.

Аулін, В. В. Підвищення надійності контактного проводу [Текст] / В.В. Аулін, Д.М. Барановський // Міжнародний науковий журнал "Проблеми трибології (Problems of Tribology)". – Хмельницький, 2006. – №3. – С. 42-45.

Барановський, Д. М. Теоретичні передумови підвищення надійності системи "контактна підвіска – струмоприймач" зменшенням інтенсивності зношування її елементів після лазерного модифікування [Текст] / Д.М. Барановський // Міжнародний науковий журнал "Проблеми трибології (Problems of Tribology)". – Хмельницький, 2007. – №2. – С. 34-38.

Vesely G. C. Modelling and expérimentation of pantograph dynamic / Massachusetts Institute of technology, 1983. 111 p.

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0263822316306596S-W. Jeon, Y. H. Cho, M-G. Han, S-H. Chang. Design of carbon/epoxy–aluminum hybrid upper arm of the pantograph of high-speed trains using adhesive bonding technique // Composite Structures. – 2016. – Vol. 152. – P. 538 – 545.

M. Głowacz, M. Kaniewski, A. Rojek. Power Supply System Implemented on Polish High Speed Lines and Pantograph-OCL Interaction Quality Assessment Based on Tests Performed on PKP Network // Transportation Research Procedia. 2016 – Vol. 14. – P. 1967 – 1976.

Advanced Powder TechnologyInternational Journal of Science and Technology of Powder and Particulate Materials. No. 5, Kyoto Bldg., 181 Kitamachi, Karasuma-dori, Rokujo-agaru, Shimogyo-ku, Kyoto 600-8176, Japan.

The Society of Powder Technology Japan. Published by Elsevier B.V. and The Society of Powder Technology Japan. All rights reserved.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-26

Номер

Розділ

Статті