ЕЛЕКТРИЧНИЙ МОТОРВАГОННИЙ РУХОМИЙ СКЛАД ПІДВИЩЕНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ

Автор(и)

  • Микита Олександрович Задирака Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Олександр Васильович Коваленко Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Віталій Євгенійович Табацький Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.165.2016.87770

Ключові слова:

електропривод, тягове зусилля, швидкість руху

Анотація

Мінімізацію впливу коливання рівня напруги в контактній мережі на величину тягового  зусилля в області високих швидкостей пропонується забезпечити шляхом використання додаткового джерела живлення. Математичне моделювання режимів тяги та електричного гальмування підтвердили ефективність прийнятих рішень.

Посилання

Проектирование систем управления электроподвижным составом [Текст] / Н. А. Романов, Д. Д. Захаров, А. В. Плакс, В. И. Некрасов, Ю. М. Иньков; под ред. Н. А. Ротанова. – М.: Транспорт, 1986. – 327 с.

Яцько, С. І. Основні напрямки підвищення конкурентоспроможності вітчизняного електричного моторвагонного рухомого складу [Текст] / С. І. Яцько // Зб. наук. праць. – Харків: УкрДАЗТ, 2008.– Вип. 97. – С. 16-25.

Яцько, С. І. Розвиток наукових основ визначення характеристик перспективного моторвагонного рухомого складу [Текст] / С. І. Яцько // Материалы докладов 24-й междунар. конф. «Перспективные компьютерные системы для железнодорожного транспорта Украины» (г. Алушта, Украина, 2011 г.) // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. – 2011. – № 5. – С. 103-105.

Басов, Г. Г. Розвиток електричного мотовагонного рухомого складу [Текст] / Г. Г. Басов, С. І. Яцько. – Харків: «Апекс+», 2005. – Ч. 2. – 248 с.

Scheepmaker, G. Energy-efficient train control including regenerative braking with catenary efficiency [Text] / G. M. Scheepmaker, R. M. P. Goverde // Intelligent Rail Transportation (ICIRT). – 2016. – Р. 515-522.

Emadi, A. Power electronics intensive solutions for advanced electric, hybrid electric, and fuel cell vehicular power systems [Text] / A. Emadi, S. S. Williams, A. Khaligh // IEEE Transactions on power electronics.–2006.–Vol. 21, N. 3. – Р. 567-577.

Iannuzzi, D. Improvement of the energy recovery of traction electrical drives using supercapacitors [Text] / D. Iannuzzi // 13th International Power Electronics and Motion Control Conference. – 2008. – Р. 1469-1474.

Choi, W. Fuel cell UPS Systems: Design Considerations [Text] / W. Choi, P. Enjeti, J. W. Howze // Power Electronics Specialist Conference IEEE 34th Annual. – 2003. – Р. 385-390.

Zeraoulia, M. Electric motor drive selection issues for HEV propulsion Systems: a comparative study [Text] / M. Zeraoulia, M. H. Benbouzid, D. Diallo // IEEE Transactions on vehicular technology. – 2006. – Vol. 55, Is. 6. – Р. 1756-1764.

Gu, Q. Energy efficient driving strategy for trains in MRT systems [Text] / Q. Gu, F. Cao // Intelligent Transportation Systems (ITSC). – 2012. – Р. 427-432.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-26

Номер

Розділ

Статті