СИНТЕЗ КРИТЕРІЮ ЯКОСТІ РОБОТИ ЕРГАТИЧНОЇ СИСТЕМИ «МАШИНІСТ-ЛОКОМОТИВ»
DOI:
https://doi.org/10.18664/1994-7852.165.2016.87786Ключові слова:
ергатична система, локомотив, машиніст, якість керування, безпека рухуАнотація
У роботі отримано критерій якості для оцінки керуючої діяльності машиніста локомотива. Синтез критерію ґрунтується на адитивному показнику, що включає в себе визначені показники витрати енергоресурсів на тягу поїздів, дотримання графіка руху та показник рівня безпеки руху. Такий підхід дозволив отримати теоретичне підґрунтя для порівняння дій машиністів у різних поїзних ситуаціях.
Посилання
Rajabalinejad, M. Operation, safety and human: Critical factors for the success of railway transportation [Text] / M. Rajabalinejad, A. Martinetti, L. A. M. van Dongen // System of Systems Engineering Conference (SoSE), 2016 11th. – Kongsberg Kunnskap og kulturpark, Kongsberg, Norway: IEEE, 2016. – pp. 85-91.
Самсонкин, В. Н. Исследование особенностей деятельности машиниста поезда в современных условиях: взгляд изнутри профессии [Текст] / В. Н. Самсонкин, Я. П. Петинов // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. – 2015. – № 3 (78). – С. 40-45.
Самсонкін, В. М. Теорія безпеки на залізничному транспорті [Текст]: монографія / В.М. Самсонкін, В. І. Мойсеєнко. – К.: Видавництво «Каравела», 2014. – 247 с.
Rail Human Factors: Supporting reliability, safety and cost reduction. [Text] / N. Dadashi, A. Scott, J. R. Wilson, A. Mills. – London, UK: CRC Press, 2013. – 762 р.
Бутько, Т. В. Моделирование управляющей деятельности машиниста локомотива с помощью теории нечетких графов [Текст] / Т. В. Бутько, А. Н. Горобченко // Наука та прогрес транспорту: Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна. – 2015. – № 2 (56). – С. 88–96.
Extracting train driver's perception strategies using Interpretive Structural Modeling [Text] / Y. Horiguchi, T. Suzuki, T. Sawaragi, etc. // Soft Computing and Intelligent Systems (SCIS), 2014 Joint 7th International Conference on and Advanced Intelligent Systems (ISIS). – Kitakyushu, Japan: Kitakyushu International Conference Center, 2014. – Р. 45-53.
Пузир, В. Г. Наукові основи удосконалення технології передрейсової підготовки локомотивів та локомотивних бригад [Текст]: автореф. дис. … д-ра техн. наук: В. Г.Пузир. – Харків: УкрДАЗТ, 2006. – 38 с.
Павлов, В. В. Синтез эргатических систем управления [Текст] / В. В. Павлов, А. Н. Воронин, А. М. Мелешев // Кибернетика и вычислительная техника. – К.: Наукова думка, 1972. – 225 с.
Пузир, В. Г. Інформаційна модель процесу керування локомотивом [Текст] / В. Г. Пузир // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. – Харків, 1998. – № 1. – С. 22-25.
Бабанін, О. Б. Визначення цільової функції для оптимізації процесу керування в ергатичній системі «машиніст-СППР-поїзд» на підставі критерію корисності [Текст] / О. Б. Бабанін, О. М. Горобченко // Зб. наук. праць держ. екон.-технол. ун-ту трансп. – К.: ДЕТУТ, 2014. – Вип. 25. – С. 92-99.
Горобченко, О. М. Визначення корисності дії інтелектуального агента керування рухом поїзду [Текст] / О. М. Горобченко // Тези доповідей 71 Міжнар. наук.-практ. конф. "Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту", 14-15 квітня 2011 р. – Дніпропетровськ: ДНУЗТ, 2011. – С. 63.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Артем Олегович Антонович
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.