DOI: https://doi.org/10.18664/1994-7852.165.2016.87906

ПІДВИЩЕННЯ ТЯГОВИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ДИЗЕЛЬ-ПОЇЗДА ПРИ РОЗГОНІ

Денис Сергійович Жалкін, Сергій Вікторович Рогатюк

Анотація


У наведеній статті запропоновано підвищити тягові властивості дизель-поїздів (рейкових автобусів) з гідравлічною передачею потужності  за рахунок використання гібридної енергетичної установки під час розгону.

Ключові слова


тягові розрахунки, енергоефективність режиму, розгін дизель-поїзда, гібридна енергетична установка

Повний текст:

PDF

Посилання


Басов, Г. Г. Прогнозування розвитку дизель-поїздів для залізниць України [Текст]: монографія / Г. Г. Басов. – Харків: Алекс+, 2004. – 240 с.

Meinert, M. Energy storage technologies and architectures for specific diesel-driven rail duty cycles: Design and system integration aspect [Text] / M. Meinert, P. Prenleloup, S. Schmid, R. Palacin // Applied Energy. – 2015. – Vol.157. – P. 619-629.

Hui, Hu A multi-objective trainscheduling optimization model considering locomotive assignment and segment emission constraints for energy saving [Text] / Hu Hui, Li Keping, Xu Xiaoming // Journal of Modern Transportation. – 2013. – Vol. 21, is. 1. – Р. 9-16.

Овчинников, В.М. Гидравлические передачи тепловозов [Текст]: учеб. пособие / В. М. Овчинников, В. А. Халиманчик, В. В. Невзоров. – Гомель: БелГУТ, 2006. – 155 с.

Кузьмич, В. Д. Теория локомотивной тяги [Текст]: учеб. для вузов ж. - д. трансп. / В. Д. Кузьмич, В. С. Руднев, С. Я. Френкель. – М.: Маршрут, 2005. – 448 с.

Гребенюк, П. Т. Правила тяговых расчетов для поездной работы [Текст] / П.Т. Гребенюк, А. Н. Долганов, О. А. Некрасов. – М.: Транспорт, 1985. – 287 с.

Боднарь, Б. Е. О несравнимых вариантах в задаче тяговых расчетов [Текст] / Б. Е. Боднарь, А. А. Босов, Д. В. Бобырь // Вісник Дніпропетр. нац. ун-ту залізнич. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2006. – Вип. 12. – С. 57–59.

Постол, Б. Г. Теоретические основы разработки рациональных режимов вождения поездов и рассчета масс составов [Текст]: учеб. пособие / Б. Г. Постол. – Хабаровск: ДВГУПС, 1998. – 61 с.

Боднар, Б. Е. Определение энергосберегающих режимов разгона поездов [Текст] / Б. Е. Боднар, М. И. Капица, А. М. Афанасов, Д. М. Кислый // Вісник Дніпропетр. нац. ун-ту залізнич. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2015. – Вип. 5. – С. 40–52.

Кислий, Д. М. Определение энергосберегающих режимов ведения поездов [Текст] / Д. М. Кислий // Вісник Дніпропетр. нац. ун-ту залізнич. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2016. – Вип. 1. – С. 71–84.

Лосев, Е. П. Эффективность применения накопителей энергии в силовых установках автономных локомотивов [Текст]: дисс. канд. техн. наук: 05.22.07 / Е. П. Лосев. – М.: МГУПС, 2006. – 211 с.

Белов, В. А. Повышение эффективности работы гидропередач промышленных тепловозов [Текст]: дисс… канд. техн. наук: 05.22.07 / В. А. Белов. – М.: МГУПС, 2002. – 136 с.

Біленький, А. І. Удосконалення конструкції систем регулювання швидкості дизель-поїздів [Текст]: автореф. дис… канд. техн. наук: 05.22.07 / А. І. Біленький. – Харків: УкрДАЗТ, 2008. – 19 с.

Гібридна силова установка рейкового транспорту з гідропередачею потужності [Текст]: пат. ИА 112729 МПК F02B 73/00 / Жалкін О. Д., Тартаковський Е. Д., Жалкін С. Г., Жалкін Д. С., Михалків С. В., Фалендиш А. П., Анацький О. О.; заявник і патентовласник Український державний університет залізничного транспорту. - № ua 112729; заявл. 23.10.2015; опубл. 10.10.2016, Бюл. № 9. – 10 с.




Flag Counter