УДОСКОНАЛЕННЯ ВИСОКОШВИДКІСНОГО РУХУ НА ЗАЛІЗНИЧНІЙ ДІЛЬНИЦІ В УМОВАХ ДИСПЕТЧЕРСЬКОЇ ЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Петро Віталійович Долгополов Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Діана Володимирівна Суховецька Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.164.2016.92511

Ключові слова:

диспетчерська централізація, високошвидкісний рух, графік руху поїздів, прогнозний графік руху, безпека руху

Анотація

Розроблено заходи з розширення складу функціональних завдань мікропроцесорної системи диспетчерської централізації на дільниці з високошвидкісним рухом поїздів. Запропоновані розширення дозволяють автоматично формувати прогнозний графік руху поїздів з урахуванням оперативних змін на дільниці, діючих попереджень та інших факторів. Це оптимізує перевізний процес та підвищує рівень безпеки руху поїздів.

Посилання

Krasemann, J. Computational decision-support for railway traffic management and associated configuration challenges: An experimental study [Text] / J. Krasemann // Journal of Rail Transport Planning & Management. – 2015. – Vol. 5. – № 3. – P. 95-109.

Implementation and validation of an Angle of Arrival (AoA) determination system for real-time on-board train positioning [Text] / M. Arenas, A. Podhorski, S. Arrizabalaga, J. Goya, B. Sedano, J. Mendizabal // Transportation Research Procedia. – 2016. – № 14. – P. 1950-1956.

Малахова, О. А. Удосконалення перевезення пасажирів на основі застосування логістичних принципів [Текст] / О.А. Малахова, О.В. Макарова // Зб. наук. праць Укр. держ. акад. залізнич. трансп. – Харків: УкрДАЗТ, 2012. – Вип. 131. – С. 100-104.

Talebian, A., Zou, B. Integrated modeling of high performance passenger and freight train planning on shared-use corridors in the US [Text] / A. Talebian, B. Zou // Transportation Research Part B: Methodological. – 2015. – Vol. 82. – P. 114-140.

Удосконалення диспетчерського керівництва дільниці на основі прогнозного моде-лювання перевізного процесу [Текст] / П.В. Долгополов, Т.В. Головко, Т.В. Галишинець [та ін.] // Вісник НТУ «ХПІ». – 2015. – Вип. 49(1158). – С. 36–39.

Егоров, О. И. Процедура идентификации поездов с использованием информации АСК ВП УЗ – Е [Текст] / И.В. Жуковицкий, О.И. Егоров // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. – 2015. – Вип. 6(115). – С.61–66.

Долгополов, П. В. Удосконалення диспетчерського управління на дільниці в умовах швидкісного руху [Текст] / П. В. Долгополов, Р. В. Чікаров // Зб. наук. праць Укр. держ. акад. залізнич. трансп. – Харків: УкрДАЗТ, 2015. – Вип. 154. – С. 53-57.

Калашнікова, Т. Ю. Визначення найкращої моделі використання високошвидкісних магістралей для залізниць України [Текст] / Т.Ю. Калашнікова, Ю.М. Чередніченко // Зб. наук. праць Укр. держ. ун-ту залізнич. трансп. – Харків: УкрДУЗТ, 2016. – Вип. 162. – С. 177-182.

Розсоха, О. В. Моделювання пасажирських поїздопотоків високошвидкісних залізничних магістралей [Текст] / О. В. Розсоха, В.М. Солонець // Зб. наук. праць Укр. держ. акад. залізнич. трансп. – Харків: УкрДАЗТ, 2015. – Вип. 154. – С. 5-13.

Інформаційні системи та технології при управлінні залізничними перевезеннями [Текст]: навч. посібник / О.В. Лаврухін, П.В. Долгополов, В.В. Петрушов, О.М. Ходаківський. – Харків: ТОВ «Компанія СМІТ», 2011. – 118 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-27

Номер

Розділ

Статті