ОЦІНКА ЯКОСТІ СЕРВІСНОГО СУПРОВОДЖЕННЯ ЛОКОМОТИВІВ

Автор(и)

  • Юрій Євгенович Калабухін Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • Тетяна Олександрівна Ольховська Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • Сергій Анатолійович Коваленко Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • Віктор Олександрович Ткаченко Український державний університет залізничного транспорту, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.164.2016.92538

Ключові слова:

запасні частини, витрати, локомотив, багатофакторний аналіз, сервісне супроводження, технічне обслуговування

Анотація

У статті розглянуто дослідження щодо сервісного супроводження локомотивів. Запропоновано якість технічного обслуговування із сервісним супроводженням оцінювати за допомогою коефіцієнтів: рівня технології, завантаження застосовуваного механізованого обладнання, забезпечення запасними частинами й матеріалами, а також рівня кваліфікації обслуговуючого персоналу. Формалізована математична модель якісної оцінки сервісу на основі багатофакторного аналізу. На підставі проведених розрахунків визначене вузлове значення запропонованих коефіцієнтів, при яких можна забезпечити рівень якості сервісу супроводження у відповідності до середнього значення відносних витрат на його проведення.

Посилання

Бутько, Т. В. Совершенствование методов расчета параметров системы технического содержания локомотивов [Текст] : дис. … д-ра техн. наук : 05.22.07 / Т.В. Бутько. – Харьков: ХИИТ, 1969. – 321 с.

Горский, А. В. Оптимизация системы ремонта локомотивов [Текст] / А. В. Горский, А.А. Воробьев. – М.: Транспорт, 1994. – 210 с.

Иванкова, Л. Н. Сервис на транспорте [Текст] : учеб. пособие / Л.Н. Иванкова. – М.: Маршрут, 2005. – 75 с.

Комплексна програма оновлення залізничного рухомого складу України на 2008-2020 роки [Текст]. – К.: Укрзалізниця, 2005. – 117 с.

Положення про планово-попереджувальну систему ремонту і технічного обслуговування тягового рухомого складу (електровозів, тепловозів, електро- та дизель-поїздів) [Текст] : наказ №093-ЦЗ; затв. 30.06.2010 р. – К.: Укрзалізниця, 2010. – 27 с.

Сметанин, С. А. Качественная оценка сервисного технического обслуживания тепловозов [Текст] / С.А. Сметанин // Транспортні іновації. – 2010. – №6. – С. 9-15.

Тартаковский, Э. Д. Качество ремонта и надежность тепловозов [Текст] / Э.Д. Тартаковский. – М.: Транспорт, 1993. – 81 с.

Федорец, В. А. Методика многофакторного анализа надежности тяговых электри-ческих двигателей локомотивов [Текст] / В.А. Федорец, В.Я. Кузнецов, А.П. Фроленко // Вестник ВНИИЖТ. – 1986. – №7. – С. 35-37.

Фирменное обслуживание подвижного состава [Текст] // Железные дороги мира. – 2005. – №5. – С. 36-40.

Четвергов, В. А. Надежность локомотивов [Текст] / В.А. Четвергов, А.Д. Пузанков; под общ. ред. В.А. Четвергова. – М.: Маршрут, 2003. – 415 с.

Rail freight service productivity from the manager's perspective Transportation Research Part A: Policy and Practice, Volume 26, Issue 6, November 1992, рр 457-469.

Mark J., Carlos M. Supply chain management for servitised products: A multi-industry case study. International Journal of Production Economics, Volume 114, Issue 1, July 2008, Р. 27-39.

James T., Jens O. Trends and perspectives in industrial maintenance management. Journal of Manufacturing Systems, Volume 16, Issue 6, 1997, Р. 437-453.

Partha P., Rajkumar R. Cost modelling techniques for availability type service support contracts: A literature review and empirical study. CIRP Journal of Manufacturing Science and Technology, Volume 3, Issue 2, 2010, Р. 142-157.

Athanasios Ballis, John Golias. Comparative evaluation of existing and innovative rail–road freight transport terminals. transportation Research Part A: Policy and Practice, Volume 36, Issue 7, August 2002, Р. 593-611.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-27

Номер

Розділ

Статті