ГЕОМЕТРИЧНА МОДЕЛЬ МЕХАНІЗМУ ПРИВОДА КЛАПАНІВ ТЕПЛОВОЗНОГО ДИЗЕЛЯ Д49

Автор(и)

  • Володимир Ілліч Мороз Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • Олександр Васильович Братченко Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • Вадим Сергійович Тіщенко Український державний університет залізничного транспорту, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.166.2016.92813

Ключові слова:

тепловозний дизель, механізм привода клапанів, геометрична модель

Анотація

Стаття присвячена висвітленню особливостей проведення поелементного синтезу геометричної моделі механізму привода клапанів тепловозного дизеля Д49 і представленню розробленої з їх використанням геометричної моделі. Запропонована поетапна послідовність дій з побудови геометричної моделі, яка передбачає аналіз особливостей  конструкції механізму привода клапанів, взаємодії між його елементами, виду поверхонь елементів, вибір можливих операцій у відповідному програмному середовищі. Подано геометричну модель механізму приводу клапанів дизеля Д49, яка є основою для створення відповідної 3D моделі. Відзначено, що до переваг такої моделі в порівнянні з експериментальними дослідженнями слід віднести суттєве скорочення витрат при забезпеченні високої точності визначення характеристик руху та показників напружено-деформованого стану деталей підсистеми розподільного вала дизеля.

Посилання

Боднар, Б. Є. Теорія та конструкція локомотивів. Основи проектування [Текст]: підручник для ВНЗ залізничного транспорту / Б. Є. Боднар, Є. Г. Нечаєв, Д. В. Бобир; під ред. д-ра техн. наук, проф. Б.Є. Боднара. – Дніпропетровськ: ПП «Ліра ЛТД», 2010. – 358 с.

Тіщенко, В. С. Новий підхід до розрахункових досліджень механізмів локомотивної енергетичної установки з V-подібним дизелем [Текст] / В. С. Тіщенко // Зб. наук. праць. – Харків: УкрДАЗТ, 2010. – Вип. 86. – С. 122 – 128.

Yuliang Xu, Ziqin Wang, Jiadui Chen. Hydraulic variable valve system for improving the performance of internal combustion engine [Теxt] // Naukovyi visnyk natsionalnoho hirnychoho universytetu. – 2016. – VOL. 1. – PP. 53-58.

Тику, Ш. Эффективная работа SolidWorks 2004 [Текст] / Ш. Тику. — СПб.: Питер, 2005. — 768 с.

Guobao Xiao, Hanzi Wang, Yan Yan, Liming Zhang. Mode seeking on graphs for geometric model fitting via preference analysis [Теxt] / Pattern Recognition Letters. – 2016. – Vol. 83. – Р. 294-302.

Мороз, В. І. Особливості побудови геометричних моделей елементів модулі підсистеми розподільного вала тепловозного дизеля Д49 [Текст] / В.І. Мороз, О.В. Братченко, В. С. Тіщенко // Зб. наук. праць Укр. держ. ун-ту залізнич. трансп. – Харків: УкрДУЗТ, 2016. – Вип. 160. – С. 128-134.

Братченко, О. В. Блочно-ієрархічне описання конструкції сучасних тепловозів [Текст] / О. В. Братченко // Зб. наук. праць. – Харків: УкрДАЗТ, 2010. – Вип. 119. – С. 136-141.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-20

Номер

Розділ

Статті