ОБҐРУНТУВАННЯ ПРОФІЛЮ КОЛІСНИХ ПАР ДЛЯ ВИСОКОШВИДКІСНИХ ПОЇЗДІВ

Автор(и)

  • Павло Олександрович Харламов Український державний університет залізничного, Ukraine
  • Артем Андрійович Деміденко Український державний університет залізничного, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.166.2016.92944

Ключові слова:

високошвидкісний рухомий склад, колісні пари, рейки, профіль кочення

Анотація

Зі збільшенням швидкостей руху, зі зростанням обсягів і номенклатури вантажів, що перевозяться, а також з розвитком пасажирських перевезень назріла необхідність у проведенні експериментальних і теоретичних досліджень процесів, що відбуваються при взаємодії рухомого складу й колії, з метою забезпечення безпеки руху, задовільних динамічних якостей екіпажів і схоронності вантажів, що перевозяться.

Посилання

НБ ЖТ ЦТ 03-98. Электропоезда. Нормы безопасности. – Введ. 07.08.1998 р. – М.: МПС России, 1998. – 193 с.

Андриевский, С. М. Боковой износ рельсов на кривых [Текст] / С.М. Андриевский // Труды ВНИИЖТ. – 1961. – №207. – 128 с.

Хойман, X. Направление железнодорожных экипажей рельсовой колеей [Текст] / Х. Хойман. – М: Транежелдориздат, 1957. – 414 с.

Шевалин, В. А. Критерий бокового износа рельсов и гребней бандажей электровозов в кривых [Текст] / В.А. Шевалин // Труды ЛИИЖТ. – Л.: ЛИИЖТ, 1941. – №135. – С. 54-68.

José Martínez-Casas. Improved railway wheelset–track interaction model in the high-frequency domain [Текст] / José Martínez-Casas, Juan Giner-Navarro, L. Baeza, F.D. Denia. Journal of Computational and Applied Mathematics. – Vol. 309. – 1 January 2016. – P. 642-653.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-20

Номер

Розділ

Статті